Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af MigSelv
PhDream skrev:De anmeldelser, jeg har læst og set, siger alle, at den 4. pixel intet betyder. Den gør bare tv'et sværere at kalibrere.
Udover det, er påstanden en øget lysstyrke.
Af crt_man
messor skrev:eneste lille minus jeg har fundet, er panorering under feks. fodbold, hvor den ikke helt bevarer den samme skarphed som plasma og bolden nærmest kommer til at få facon som en amerikansk fodbold.
Jeg forstår ikke din kommentar. Er det dejudder funktionen som fejlagtigt skaber en aflang bold og uskarphed ved beregning af det ekstra kunstige billede? I så fald kan du vel bare slå det fra (på bekostning af en smule hakken måske).
Af messor
dejudder er slået fra, og det er måske heller ikke en retfærdig sammenligning med vt30 som tidligere top model. og det er et mindre problem. min beskrivelse for det nok til at lyde af mere end det er
Af crt_man
Tak for kommentarerne. Jeg fornemmer der er "good value for money" med denne skærm: 60" + OK stilrent design + et godt billede.

Nu mangler jeg bare at se den "live" et sted - og så måske se om prisen kan presses lidt mere. Den har trods alt lagt fast lige under de 10k det sidste års tid.

Min lokale Elmutanten, Fona og Expert har den ikke. Er der nogen der kender en butik (helst i Østjylland) hvor den kan ses?
Af dumb
crt_man skrev:Tak for kommentarerne. Jeg fornemmer der er "good value for money" med denne skærm: 60" + OK stilrent design + et godt billede.

Nu mangler jeg bare at se den "live" et sted - og så måske se om prisen kan presses lidt mere. Den har trods alt lagt fast lige under de 10k det sidste års tid.

Min lokale Elmutanten, Fona og Expert har den ikke. Er der nogen der kender en butik (helst i Østjylland) hvor den kan ses?
På deres hjemmeside står den til at være på lager i både århus, randers og herning. Ellers har jeg selv været ude og se den i Aalborg, de har den hængende i udstillingen.