Log ind med sociale netværk
31 dec 2012, 12:37
Jeg vil sige at de skærme entet Panny eller LG. Er ikke så glad for Samsung...
Har du også overvejet Sony HX 855? Den er også ret lækker synes jeg.
31 dec 2012, 14:40
KristofferA skrev:Jeg vil sige at de skærme entet Panny eller LG. Er ikke så glad for Samsung...Yes den har jeg overvejet. Den får gode reviews. Desværre er den noget tykkere end de andre og jeg vil gerne have at den er tynd og kan hænge fladt op af væggen.
31 dec 2012, 16:03
Foden til tv'et, er det en åben kajak?
Hvis man kan lide disse ting på Samsung, og synes at det er pænt, så er det vel sådan.
Så er der den generelle Samsung kvalitet, som mere end 3 gange er dumpet her ( og af denne årsag, ikke kommer på tale i min husholdning ). Det gælder alt fra samlekvalitet til kvaliteten af komponenter, og andre underlige fejl ( software ).
Gunraf skrev:Samsung ES8005, nup sådan enDesign er jo smag og behag, man slipper da for at se på en underlig knold på toppen af rammen ( kameraet ). For ikke at snakke om dryptuden forneden på rammen, hvor logoet er isat. Tæt på ligner rammen ( især omkring kameraet ), noget der er lavet i en børnehaveklasse.Jeg er meget tilfreds med min.
Panasonic er dog helt sikkert også en god skærm, bare knap så flot, imo.
LG er ikke lige noget jeg ville begive mig ud i.
Hvis man kan lide disse ting på Samsung, og synes at det er pænt, så er det vel sådan.
Så er der den generelle Samsung kvalitet, som mere end 3 gange er dumpet her ( og af denne årsag, ikke kommer på tale i min husholdning ). Det gælder alt fra samlekvalitet til kvaliteten af komponenter, og andre underlige fejl ( software ).
31 dec 2012, 16:12
melen skrev:På 2 meters afstand, kan du vel ikke afgøre, om noget hænger 3, 5 eller 7 cm fra væggen?KristofferA skrev:Jeg vil sige at de skærme entet Panny eller LG. Er ikke så glad for Samsung...Yes den har jeg overvejet. Den får gode reviews. Desværre er den noget tykkere end de andre og jeg vil gerne have at den er tynd og kan hænge fladt op af væggen.
31 dec 2012, 17:07
Havde jeg turde, var der blevet valgt en VT50 igen(lækkert billede og intet at sætte på designet), og havde jeg råd, stod der en Beovision 11 i stuen.
MigSelv skrev:Tilgengæld slipper man ved Samsung, for at der sidder en underlig grim plastikliste under hele bunden af skærmen, samt kikset fod som Pana'en byder på og virker for plastikagtig. Men igen, det er en smagssag, de har begge deres 'mangler'.Gunraf skrev:Samsung ES8005, nup sådan enDesign er jo smag og behag, man slipper da for at se på en underlig knold på toppen af rammen ( kameraet ). For ikke at snakke om dryptuden forneden på rammen, hvor logoet er isat. Tæt på ligner rammen ( især omkring kameraet ), noget der er lavet i en børnehaveklasse.Jeg er meget tilfreds med min.
Panasonic er dog helt sikkert også en god skærm, bare knap så flot, imo.
LG er ikke lige noget jeg ville begive mig ud i.
Havde jeg turde, var der blevet valgt en VT50 igen(lækkert billede og intet at sætte på designet), og havde jeg råd, stod der en Beovision 11 i stuen.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto