Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hvilket tv skal jeg købe

LG LM760T kr. 9999
Ingen stemmer
0%
Panasonic TXL47WT50Y kr. 9999
4
80%
Samsung UE46ES8005 kr. 9899
1
20%
Brugeravatar
Af KristofferA
Jeg vil sige at de skærme entet Panny eller LG. Er ikke så glad for Samsung...

Har du også overvejet Sony HX 855? Den er også ret lækker synes jeg.
Af Gunraf
Samsung ES8005, nup sådan en :) Jeg er meget tilfreds med min.

Panasonic er dog helt sikkert også en god skærm, bare knap så flot, imo.

LG er ikke lige noget jeg ville begive mig ud i.
Brugeravatar
Af melen
KristofferA skrev:Jeg vil sige at de skærme entet Panny eller LG. Er ikke så glad for Samsung...

Yes den har jeg overvejet. Den får gode reviews. Desværre er den noget tykkere end de andre og jeg vil gerne have at den er tynd og kan hænge fladt op af væggen. :)
Brugeravatar
Af MigSelv
Gunraf skrev:Samsung ES8005, nup sådan en :) Jeg er meget tilfreds med min.

Design er jo smag og behag, man slipper da for at se på en underlig knold på toppen af rammen ( kameraet ). For ikke at snakke om dryptuden forneden på rammen, hvor logoet er isat. Tæt på ligner rammen ( især omkring kameraet ), noget der er lavet i en børnehaveklasse.
Foden til tv'et, er det en åben kajak?
Hvis man kan lide disse ting på Samsung, og synes at det er pænt, så er det vel sådan.
Så er der den generelle Samsung kvalitet, som mere end 3 gange er dumpet her ( og af denne årsag, ikke kommer på tale i min husholdning ). Det gælder alt fra samlekvalitet til kvaliteten af komponenter, og andre underlige fejl ( software ).
Brugeravatar
Af MigSelv
melen skrev:
KristofferA skrev:Jeg vil sige at de skærme entet Panny eller LG. Er ikke så glad for Samsung...

Yes den har jeg overvejet. Den får gode reviews. Desværre er den noget tykkere end de andre og jeg vil gerne have at den er tynd og kan hænge fladt op af væggen. :)
På 2 meters afstand, kan du vel ikke afgøre, om noget hænger 3, 5 eller 7 cm fra væggen?
Af Gunraf
MigSelv skrev:
Gunraf skrev:Samsung ES8005, nup sådan en :) Jeg er meget tilfreds med min.

Design er jo smag og behag, man slipper da for at se på en underlig knold på toppen af rammen ( kameraet ). For ikke at snakke om dryptuden forneden på rammen, hvor logoet er isat. Tæt på ligner rammen ( især omkring kameraet ), noget der er lavet i en børnehaveklasse.
Foden til tv'et, er det en åben kajak?
Hvis man kan lide disse ting på Samsung, og synes at det er pænt, så er det vel sådan.
Så er der den generelle Samsung kvalitet, som mere end 3 gange er dumpet her ( og af denne årsag, ikke kommer på tale i min husholdning ). Det gælder alt fra samlekvalitet til kvaliteten af komponenter, og andre underlige fejl ( software ).
Tilgengæld slipper man ved Samsung, for at der sidder en underlig grim plastikliste under hele bunden af skærmen, samt kikset fod som Pana'en byder på og virker for plastikagtig. Men igen, det er en smagssag, de har begge deres 'mangler'. :)

Havde jeg turde, var der blevet valgt en VT50 igen(lækkert billede og intet at sætte på designet), og havde jeg råd, stod der en Beovision 11 i stuen.
Af Bent odense
Er det DESIGN MØBLER,Eller er det tv der bliver skrevet om. ::l
Af Gunraf
Bent odense skrev:Er det DESIGN MØBLER,Eller er det tv der bliver skrevet om. ::l
Du har det hårdt, hva ;;)