Log ind med sociale netværk
16 okt 2012, 11:29
Du kan ændre landekode til UK eller andre lande i SmartHub ved at trykke: FastForward - 2 - 8 - 9 - FastReward. Så virker Netflix.
17 okt 2012, 02:22
DEVIL_DK skrev:Alle Smart TV fra 2011 har heller ikke Netflix i UK. Det er kun i USAflemmingkirk skrev:Du kan ændre landekode til UK eller andre lande i SmartHub ved at trykke: FastForward - 2 - 8 - 9 - FastReward. Så virker Netflix.har ændret min til uk men appen dukker desværre stadig ikke op.
17 okt 2012, 09:44
naggie21 skrev:prøvede at ændre den til usa så kommer den men den vil ikke starte står bare og vil tilslutte, sikkert grundet min ip som jo er dansk.DEVIL_DK skrev:Alle Smart TV fra 2011 har heller ikke Netflix i UK. Det er kun i USAflemmingkirk skrev:Du kan ændre landekode til UK eller andre lande i SmartHub ved at trykke: FastForward - 2 - 8 - 9 - FastReward. Så virker Netflix.har ændret min til uk men appen dukker desværre stadig ikke op.
17 okt 2012, 10:12
DEVIL_DK skrev:App'en virker fint her. Har også ændret mit SmartTV til USA.naggie21 skrev:prøvede at ændre den til usa så kommer den men den vil ikke starte står bare og vil tilslutte, sikkert grundet min ip som jo er dansk.DEVIL_DK skrev: har ændret min til uk men appen dukker desværre stadig ikke op.Alle Smart TV fra 2011 har heller ikke Netflix i UK. Det er kun i USA
17 okt 2012, 14:00
Hvis jeg ændrer min smarthub til USA kan jeg ikke logge på NETFLIX. Når jeg ændre tilbage til UK virker det perfekt. Service kan ændres med unblock-us til det lande du ønsker at se streaming fra. Sweden har danske undertekster. Kræver dog en konto der. 
08 dec 2012, 13:35
Er der nogen som ved, om alle appsene/indstillinger bliver slette når man i landekoden i smarthub skifter fra DK - USA eller andre lande?
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto