Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mekai
Den har Internet@tv hvor apps ligger.
Har adgang til facebook, Viaplay osv.
Af flemmingkirk
Du kan ændre landekode til UK eller andre lande i SmartHub ved at trykke: FastForward - 2 - 8 - 9 - FastReward. Så virker Netflix.
Af DEVIL_DK
flemmingkirk skrev:Du kan ændre landekode til UK eller andre lande i SmartHub ved at trykke: FastForward - 2 - 8 - 9 - FastReward. Så virker Netflix.
har ændret min til uk men appen dukker desværre stadig ikke op.
Af naggie21
DEVIL_DK skrev:
flemmingkirk skrev:Du kan ændre landekode til UK eller andre lande i SmartHub ved at trykke: FastForward - 2 - 8 - 9 - FastReward. Så virker Netflix.
Alle Smart TV fra 2011 har heller ikke Netflix i UK. Det er kun i USA ;)
Af DEVIL_DK
naggie21 skrev:
DEVIL_DK skrev:
prøvede at ændre den til usa så kommer den men den vil ikke starte står bare og vil tilslutte, sikkert grundet min ip som jo er dansk.
Af munckster
DEVIL_DK skrev:
naggie21 skrev:
DEVIL_DK skrev: har ændret min til uk men appen dukker desværre stadig ikke op.
prøvede at ændre den til usa så kommer den men den vil ikke starte står bare og vil tilslutte, sikkert grundet min ip som jo er dansk.
App'en virker fint her. Har også ændret mit SmartTV til USA.
Af flemmingkirk
Hvis jeg ændrer min smarthub til USA kan jeg ikke logge på NETFLIX. Når jeg ændre tilbage til UK virker det perfekt. Service kan ændres med unblock-us til det lande du ønsker at se streaming fra. Sweden har danske undertekster. Kræver dog en konto der. :)
Af Didia
Er der nogen som ved, om alle appsene/indstillinger bliver slette når man i landekoden i smarthub skifter fra DK - USA eller andre lande?