28 nov 2012, 21:37
Hej eksperter.
Er på udkig efter nyt TV til mine forældre. Har søgt i forum, men kan ikke lige finde en tråd som passer med deres kriterier.
Som det står i overskriften skal det være 40-42" indenfor kr. 4.000-8.000.
De har 2 store skydedøre i stuen, som gør at der altid er utrolig lyst. TV'et skal hænge på væggen ved siden af skydedørene, så der vil ikke være reflektioner direkte ud mod lyset.
Det vil ikke være nødvendigt med en masse Smart TV funktioner, 3D osv.
TV'et skal hovedsageligt bruges til alm. TV-kiggeri (nyheder, serier, film) samt en del sport (håndbold, tennis).
Det skal have DVB-C samt MPEG-4 (er det ikke std. i fjernsyn efterhånden)
Designmæssigt skal det gerne være i den pæne ende.
Håber I har et par gode bud på et TV, som mine forældre vil blive glade for de næste mange år
/Klonk
Er på udkig efter nyt TV til mine forældre. Har søgt i forum, men kan ikke lige finde en tråd som passer med deres kriterier.
Som det står i overskriften skal det være 40-42" indenfor kr. 4.000-8.000.
De har 2 store skydedøre i stuen, som gør at der altid er utrolig lyst. TV'et skal hænge på væggen ved siden af skydedørene, så der vil ikke være reflektioner direkte ud mod lyset.
Det vil ikke være nødvendigt med en masse Smart TV funktioner, 3D osv.
TV'et skal hovedsageligt bruges til alm. TV-kiggeri (nyheder, serier, film) samt en del sport (håndbold, tennis).
Det skal have DVB-C samt MPEG-4 (er det ikke std. i fjernsyn efterhånden)
Designmæssigt skal det gerne være i den pæne ende.
Håber I har et par gode bud på et TV, som mine forældre vil blive glade for de næste mange år
/Klonk