26 nov 2012, 17:57
Jeg står og skal have nyt og større tv. Har et Panasonic TX-P42VT20 nu, og det er ganske kanon til mit forbrug. Men hvilket Panasonic svarer det til i dag?
250 skrev:Kom nu! Er der ikke flere der kan komme med lidt input!? ;-)Hvad nytter flere input, hvis dit spørgsmål allerede er besvaret?
250 skrev:Ja ja ... jeg har forstået" Og jeg er meget taknemli'Hvis THX indstilling ønskes, skal du nok kigge efter en GT50. Og så begynder prisen, at sigte efter en VT50, og her følger 3D briller med i prisen.![]()
Jeg må nok hellere se om jeg kan google det sidste så! Men tak for hjælpen alle.. Mysen, edinger, Mig selv...
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.