Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af 250
Jeg står og skal have nyt og større tv. Har et Panasonic TX-P42VT20 nu, og det er ganske kanon til mit forbrug. Men hvilket Panasonic svarer det til i dag?
Af Mysen
Topmodellen i dag hedder VT50, mens udviklingen dog gør, at det nok vil være en opgradering selv med en ST50. Modellen under, UT50, er nok ligeledes bedre, men det er til gengæld en skrabet model, og den er f.eks. ikke coated på fronten lige som din VT20.
Af 250
Kom nu! Er der ikke flere der kan komme med lidt input!? ;-)
Brugeravatar
Af edinger
250 skrev:Kom nu! Er der ikke flere der kan komme med lidt input!? ;-)
KVALI'tet frem for KVANTI'tet... ;)
Brugeravatar
Af MigSelv
250 skrev:Kom nu! Er der ikke flere der kan komme med lidt input!? ;-)
Hvad nytter flere input, hvis dit spørgsmål allerede er besvaret?
Mysen har svaret, afløseren i direkte linje er VT50, men du efterspørger en bedre model som afløser. Dette kan sagtens være ST50 som et godt bud.
Af 250
Jeg efterspørger IKKE en bedre model :o Og som jeg skrev, har jeg ikke brug for en VT50, men en der svarer til VT20!
Jeg kender fint de forskelige plasma'r fra Panasonic. Men aldrig haft muligheden for at se dem ved siden af hinanden.
Derfor input :) Hvilket billede minder mest i dag om VT20, ikke dårligere. er der samme mulighed (proff.) for at instille billedet på den tilsvarende M.v.... Input input input O_O
Brugeravatar
Af edinger
250 skrev:Jeg efterspørger [...] en model, der svarer til VT20!
Hvilket Mysen så fornemt har givet dig svar på.
Af 250
Ja ja ... jeg har forstået" Og jeg er meget taknemli' :)
Jeg må nok hellere se om jeg kan google det sidste så! Men tak for hjælpen alle.. Mysen, edinger, Mig selv... ;)
Brugeravatar
Af MigSelv
250 skrev:Ja ja ... jeg har forstået" Og jeg er meget taknemli' :)
Jeg må nok hellere se om jeg kan google det sidste så! Men tak for hjælpen alle.. Mysen, edinger, Mig selv... ;)
Hvis THX indstilling ønskes, skal du nok kigge efter en GT50. Og så begynder prisen, at sigte efter en VT50, og her følger 3D briller med i prisen.
Af 250
Nemlig MigSelv... Nu næremer vi os noget ;-) Det det mere ISFccc eller professional om man vil, jeg tænker på. Der syntes jeg at man kan gøre store ting... Skal man også op til GT modellen for at kunne det?
Af 250
Taxa :)