Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af RocketCat
Bent odense skrev:Dual-core-processor,Det er hvis noget med at gører tv"et hurtigere i apps og smart funktionerne.Men når vi startet tv"et op.Så kører jeg kun på tv program guide knappen,Og det syntes det er hurtigere,Men pyt for jeg vil aldrig have samsung/philips igen.Holder mig til japansk,Og har et meget godt øje til panasonic plasma.Men det er kun min personlig holdning.
Har samme holdning - bare med Sony ;)
Af Bent odense
Det sker ikke noget ved at se over ens næsetip,Og udforske en anden teknologi. ;)
Af orm08
Har et Sony EX721 fra 2011, og der kan skifte kanal 3-4 sekunder efter det er tændt, men så går der ca 10-12 sekunder hvor man ikke kan - i den periode tror jeg den checker den hardisk jeg har sat i usb stikket.

På et ældre Sony jeg også har 32ex40B tag det faktisk lidt længere, men det har også en wifi dongle i.

Som det virker hos mig, kan man skifte kanal lige efter TVet er tændt, derefter sættes netværk og harddisk op, og så er alle funktioer klar. Guide virker også først eft ca 15 sek.
Af RocketCat
Lige en opdatering:

Vi valgte at leve med at det er lidt sløvt i det . og Sony viste sig fra sin gode side og ombyttede fjernsynet uden vrøvl - og den nye knirker på ingen måde, fandme dejligt :)
Af mik57
dual core er jo for at tvet kan nå alle de udregninger der er ved feks 200hz
Af Larsdk
Undskyld jeg åbner en gammel tråd men ville lige høre hvad der skete i sagen?

Vi har selv et TV hos servicebroker og kan se der står det samme om vores skærm?

"Kreditering godkendt af leverandør"
Af RocketCat
Larsdk skrev:Undskyld jeg åbner en gammel tråd men ville lige høre hvad der skete i sagen?

Vi har selv et TV hos servicebroker og kan se der står det samme om vores skærm?

"Kreditering godkendt af leverandør"

Dette er der allerede svaret på :)
Af Remmerboy
mik57 skrev:dual core er jo for at tvet kan nå alle de udregninger der er ved feks 200hz
nej