Nauticay skrev:Jeg har selv LM960. Hvis det var mig, ville jeg pakke ned LM760 og bytte det med LM960, hvis du kan få det til samme pris. Og ja, det er et bedre tv på alle punkter.
lykke til 
Jeg har LM760 som jeg er meget tilfreds med . Men ville da også helt klart vælge LM960. især da til samme pris .
MEN !!
Som der bliver skrevet i testen lider 960 af denne fejl med 24 P og Bluray som jeg vil synes er en alvorlig fejl . Er det noget som er rettet nu da der jo er kommet en del nye firmvare siden testen ? .
Eller er det noget som du slet ikke har bemærket på din LM960 Nauticay .
Fra testen på Flatpanels
HD-billeder fremstår fantastisk flot. Detaljerigdommen og farvegengivelsen er rigtig god, og hurtige bevægelser håndteres overbevisende – i hvert fald med de fleste signaler. Vi bemærkede kort inde i vores tests, at såfremt man tilslutter en Blu-ray-afspiller, der udsender 1080p24 indhold (det gør Blu-ray afspillere, men ikke andre enheder), så kæmper tv’et med et markant niveau af slør – især i mørke scener. Det påvirker synligt billederne. Det er et lidt underligt problem, og ikke noget som vi har oplevet på LGs tv før, men det er for markant til at ignorere. Vi prøvede at opdatere software på tv’et, men det løste ikke noget.
Problemet lader til kun at opstå med 1080p24 formatet, hvilket er underligt, fordi LM960V rent faktisk er et meget hurtigt LCD-TV. På grund af den baggrundsbelyste Nano LED-teknologi, kan LG udnytte scanning backlight, der reducerer bevægelsesslør synligt. Og det virker med alt andet end 1080p24 formatet, som anvendes af Blu-ray-afspillere