21 nov 2012, 09:38
Interessen for en test af HX955 er noteret. Jeg kan ikke love noget endnu, men kigger nærmere på muligheden.
MigSelv skrev:65" er mere spændende med næsten det dobbelte antal zoner til et bedre sortniveau, med måske mindre haloeffekt til følge....men nok også mindre opnåelig for de fleste (prismæssigt). Hvilket taler for 55-tommer modellen.
edinger skrev:Hvorfor ikke teste bedste model ( på papiret ), så må man vurdere, om man kan nøjes med det næstbedste.MigSelv skrev:65" er mere spændende med næsten det dobbelte antal zoner til et bedre sortniveau, med måske mindre haloeffekt til følge....men nok også mindre opnåelig for de fleste (prismæssigt). Hvilket taler for 55-tommer modellen.
MigSelv skrev:Hvorfor ikke teste bedste model ( på papiret ), så må man vurdere, om man kan nøjes med det næstbedste.Hvis der vitterlig er forskel på 55- og 65-tommer modellen – og også så stor forskel, at testresultatene fra den ene model ikke umiddelbart kan overføres til den anden – er det da fjollet ikke at teste den model, som man på forhånd ved vil være den mest interessante for flertallet af køberne. Frem for en kuriøs 65-tommer model. Uagtet dennes mulige fortræffelige kvaliteter.
MigSelv skrev: Når udenlandske owner threads surfes, går debatten på forskellen omkring ca. 105 led zoner for 55", og ca. 192 led zoner for 65". Hvis disse tal passer, må det formodes, at der er stor forskel på de områder mange zoner forbedrer.Er du sikker på at det ikke er en ligefrem proportional forøgelse i forhold til skærmstørrelsen ?
kennethbrdk skrev:Enig. Mit er latterligt følsomt overfor logoer, men fejler ifølge værkstedet ikke noget. Bare sjovt at det så kom tilbage derfra med et meget tydeligt og meget forværret DR logo. Forhandleren kigger på det nu, og jeg har imens lånt deres, der også har meget tydelige DR og TV2 logoer, men dog er meget mindre sensitivt end mit, der selv med reduceret kontrast ikke kan tåle 2-3*45 minutter om ugen på en kanal med massivt logo.edinger skrev:Det skal forstås således, at jeg ikke er helt tilfreds med mit VT50 og overvejer alternativer og er skuffet over, hvis det er det bedste tv man kan få her i år 2012kennethbrdk skrev:Er VT50 virkeligt det bedste tv, der kan præsteres i år 2012Hvordan skal det forstås?
zappedronningen skrev:Ja man skulle synes der var plads til forbedring her i 2012 - snart 2013kennethbrdk skrev:Enig. Mit er latterligt følsomt overfor logoer, men fejler ifølge værkstedet ikke noget. Bare sjovt at det så kom tilbage derfra med et meget tydeligt og meget forværret DR logo. Forhandleren kigger på det nu, og jeg har imens lånt deres, der også har meget tydelige DR og TV2 logoer, men dog er meget mindre sensitivt end mit, der selv med reduceret kontrast ikke kan tåle 2-3*45 minutter om ugen på en kanal med massivt logo.edinger skrev: Hvordan skal det forstås?Det skal forstås således, at jeg ikke er helt tilfreds med mit VT50 og overvejer alternativer og er skuffet over, hvis det er det bedste tv man kan få her i år 2012
DFC er da også til at brække sig over.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.