03 okt 2012, 11:24
Ja, så var jeg på vej ud - og endeligt købe mig en kæmpe skærm....
Har ventet lidt på Samsung's eller Panasonic's Plasma skærme faldt lidt i pris.....
Jeg ikke har den store erfarring med Plasma, og har da stadig en sund skepsis, er jeg alligevel blevet overtalt på denne side.
MEN så viser skæbnen sig - at SHARP har lanceret deres 70" LED serie - til samme pris og lidt + for den ene model (men stadig ok)...
Har været i den lokale EL Gigant - uden held, kan ikke finde de 4 aktuelle modeller sammen - ikke engang de 2.... MEN de kommer måske engang, var svaret...
Er der nogen der har erfarring med SHARP???
Det er LC-70LE741S / 100hz og LC-70LE836S / 200hz - LED
Kontra de 2 flagskibe modeller fra SAMSUNG og PANASONIC - Plasma.
Skal bruges til all round.
Alm. TV
Blu-ray
PS3 + XBOX360
Mediecenter
osv...
Stuen er ikke alt for lys - så tror godt Plasma vil gå...
Er der nogen der har et konstruktivt indspark?
All tv er indenfor budget - men jeg mangler lidt erfarring... Har læst om forskellen på Plasma / LED - fordele og ulemper...
MEN jeg har aldrig set LED i 70" - om det hakker? Bliver grynet i SD kvali? osv...
På forhånd - mange tak for hjælpen!
Har ventet lidt på Samsung's eller Panasonic's Plasma skærme faldt lidt i pris.....
Jeg ikke har den store erfarring med Plasma, og har da stadig en sund skepsis, er jeg alligevel blevet overtalt på denne side.
MEN så viser skæbnen sig - at SHARP har lanceret deres 70" LED serie - til samme pris og lidt + for den ene model (men stadig ok)...
Har været i den lokale EL Gigant - uden held, kan ikke finde de 4 aktuelle modeller sammen - ikke engang de 2.... MEN de kommer måske engang, var svaret...
Er der nogen der har erfarring med SHARP???
Det er LC-70LE741S / 100hz og LC-70LE836S / 200hz - LED
Kontra de 2 flagskibe modeller fra SAMSUNG og PANASONIC - Plasma.
Skal bruges til all round.
Alm. TV
Blu-ray
PS3 + XBOX360
Mediecenter
osv...
Stuen er ikke alt for lys - så tror godt Plasma vil gå...
Er der nogen der har et konstruktivt indspark?
All tv er indenfor budget - men jeg mangler lidt erfarring... Har læst om forskellen på Plasma / LED - fordele og ulemper...
MEN jeg har aldrig set LED i 70" - om det hakker? Bliver grynet i SD kvali? osv...
På forhånd - mange tak for hjælpen!