Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Ja, så var jeg på vej ud - og endeligt købe mig en kæmpe skærm....

Har ventet lidt på Samsung's eller Panasonic's Plasma skærme faldt lidt i pris.....

Jeg ikke har den store erfarring med Plasma, og har da stadig en sund skepsis, er jeg alligevel blevet overtalt på denne side.
MEN så viser skæbnen sig - at SHARP har lanceret deres 70" LED serie - til samme pris og lidt + for den ene model (men stadig ok)...

Har været i den lokale EL Gigant - uden held, kan ikke finde de 4 aktuelle modeller sammen - ikke engang de 2.... MEN de kommer måske engang, var svaret...

Er der nogen der har erfarring med SHARP???
Det er LC-70LE741S / 100hz og LC-70LE836S / 200hz - LED

Kontra de 2 flagskibe modeller fra SAMSUNG og PANASONIC - Plasma.

Skal bruges til all round.
Alm. TV
Blu-ray
PS3 + XBOX360
Mediecenter
osv...

Stuen er ikke alt for lys - så tror godt Plasma vil gå...

Er der nogen der har et konstruktivt indspark?

All tv er indenfor budget - men jeg mangler lidt erfarring... Har læst om forskellen på Plasma / LED - fordele og ulemper...
MEN jeg har aldrig set LED i 70" - om det hakker? Bliver grynet i SD kvali? osv...

På forhånd - mange tak for hjælpen!
Af klingenberg
Ret sikker på jeg var inde at se Sharps 70' med 3d her for et par uger siden, og både 3d'delen og 2d ser fint ud. Dog ikke noget prangende, men HD er flydende og skarpt, men jeg tror SD bliver ret grynet.

Tilgengæld er sortniveauet ikke noget at råbe hurra for, og det er ret vigtigt. En halvgrå-sort farve er super fladt at se på.
Brugeravatar
Af Tobster
spawnman -> fået købt stort tv?