15 nov 2012, 12:49
Edit: fejl post.
Senest rettet af 2 T ´er Uden H 15 nov 2012, 13:48, rettet i alt 1 gang.
2 T ´er Uden H skrev:CNET har haft Sony HX950´eren på testbænken hvis det erDet her er ikke en anmeldelse, men et preview.
http://reviews.cnet.com/flat-panel-tvs/ ... 31205.html
MigSelv skrev:http://hdguru.com/sony-xbr55hx950-3d-le ... view/8724/Ja det er jo ikke synderligt positivt, suk. Er VT50 virkeligt det bedste tv, der kan præsteres i år 2012
kennethbrdk skrev:Det er alle seriøse test indtil videre enige om . Men Samsungs topplasma skulle være meget tæt på . .MigSelv skrev:http://hdguru.com/sony-xbr55hx950-3d-le ... view/8724/Ja det er jo ikke synderligt positivt, suk. Er VT50 virkeligt det bedste tv, der kan præsteres i år 2012
edinger skrev:Det skal forstås således, at jeg ikke er helt tilfreds med mit VT50 og overvejer alternativer og er skuffet over, hvis det er det bedste tv man kan få her i år 2012kennethbrdk skrev:Er VT50 virkeligt det bedste tv, der kan præsteres i år 2012Hvordan skal det forstås?
klinge skrev:Det afhænger jo voldsomt af om man synes bedst om de drawback der er ved LED eller Plasma.Ja desværre. Jeg er til den teknologi, der irriterer mig mindst, må jeg konstatere og hælder efterhånden også lidt LCD/LED efter jeg har haft VT50. Der er dog heller ingen af LG´s eller Samsungs LCD/LED modeller, der har gjort sig positivt bemærket når jeg har set dem i funktion. Desværre er det geografisk svært at komme ud og se Sonys modeller der hvor jeg bor.
Hvis man er til Plasma, ja så er det VT50'eren, hvis man er til LCD/LED så er det nok HX955 som er toppen af poppen.
Smag og behag. Ingen af topmodellerne er perfekte. Personligt er jeg mest til LCD/LED af de to onder
kennethbrdk skrev:Det kan jo være, at der er nogle ting ved VT50, som irriterer/skuffer dig, men ikke forekommer på andre modeller.edinger skrev:Det skal forstås således, at jeg ikke er helt tilfreds med mit VT50 og overvejer alternativer og er skuffet over, hvis det er det bedste tv man kan få her i år 2012kennethbrdk skrev:Er VT50 virkeligt det bedste tv, der kan præsteres i år 2012Hvordan skal det forstås?
Mysen skrev:Det er ikke billedet i sig selv jeg er skuffet over - det er jeg faktisk godt tilfreds med, men jeg ser mest bluray/dvd (mest bluray) og det er der jeg derfor mest ser fænomentet omkring panoreringer der. Der er intet med panoreringer på f.eks fodbold på tv kanaler (yousee) og det jo endda 50 hz, som skulle være et problem. Der har jeg så til gengæld problemer med visse logoer. Jeg bruger en Oppo 93 som kører source direct - har også prøvet at lade oppoen stå for det uden noget bedre resultat.kennethbrdk skrev:Det kan jo være, at der er nogle ting ved VT50, som irriterer/skuffer dig, men ikke forekommer på andre modeller.edinger skrev: Hvordan skal det forstås?Det skal forstås således, at jeg ikke er helt tilfreds med mit VT50 og overvejer alternativer og er skuffet over, hvis det er det bedste tv man kan få her i år 2012
Det kan også være, at du er en af de mange, der er skuffede over billedkvaliteten, selv om det ikke er tv'et, men derimod kildens skyld, at billedet ikke er pænt. Mange af de stærkt komprimerede tv-programmer ser bare ikke bedre ud, selv ikke på markedets bedste tv.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.