Vinterbird skrev:
Nu er jeg lidt nysgerrig med buzz: Er det normalt og indenfor tolerancegrænsen at jeg kan høre buzzen hvis jeg ser eksempelvis nyhederne på DR1, når de er i deres store oplyste studie?
Og med høre, mener jeg tydeligt høre det fra normal afstand fra fjernsynet på 3-4 meter, og en lydstyrke der er over normal (i mit tilfælde omkring 45 på ST50).
På min 55ST50 skal jeg slukke for lyden og gerne have hel lys farve og stikke hovedet op i fjernsynet for at øre buzz. Selv der er den meget svag. Vi sidder også en 3 meter væk og kan bestemt ikke høre nogle buzz ved normalt brug a la TV eller film!
Har ligeledes en mediacenter computer i et skab i stuen, og kan snildt høre både HD og USB-HD men aldrig fjernsynet!
Så hvis du tydligt kan høre det fra 3 meter ved normalt TV lyder det lidt voldsomt! Men det er schisme svært at rådgive om......! De andre ST50 jeg har set rundt omkring i butikker kunne jeg heller ikke høre, men tilgengæld kunne man snildt høre Samsungs-buzz voldsomt!
45 i lydstyrke er ret højt efter min mening, og jeg har aldrig oplevet noget buzz ve DR TV Avis udsendelsen.......så enten er dine ører meget modtagelige for lige denne frekvens (skrevet i rmame alvor) eller også har du være uheldig 2 gange!