Log ind med sociale netværk
30 okt 2012, 20:36
Jeg købte både tv'et på grund af sattelituneren men også på grund af muligheden for at "skubbe" kanalerne ud på håndholdte enheder, så det er bare for dårligt når det ikke virker som lovet.
Prøvede nemlig med de frie kanaler fra almindelig antenne i min efterårsferie, og her var der ingen problemer, så det må være en fejl eller defekt i mit tv. Har som sagt skrevet til Panasonic.
Prøvede nemlig med de frie kanaler fra almindelig antenne i min efterårsferie, og her var der ingen problemer, så det må være en fejl eller defekt i mit tv. Har som sagt skrevet til Panasonic.
30 okt 2012, 20:37
fredizy skrev:Jeg købte både tv'et på grund af sattelituneren men også på grund af muligheden for at "skubbe" kanalerne ud på håndholdte enheder, så det er bare for dårligt når det ikke virker som lovet.Det er sikkert fordi det er ikke er godkendt til viasat
GEEEK 
30 okt 2012, 20:41
http://forum.recordere.dk/forum_posts.a ... -uden-boks
Hvis det er til Canal digital så kan det jo være et defekt modul ?
Hvis det er til Canal digital så kan det jo være et defekt modul ?
GEEEK 
30 okt 2012, 21:00
Kanalerne virker fint på selve tv'et, så det er alene featuren med at "skubbe" kanalerne videre der ikke virker, når det er sattelittuneren der bruges.
Se eventuel denne tråd http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=26111, hvor jeg også har spurgt andre brugere. Ved ikke om det overhovedet har din interesse
Se eventuel denne tråd http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=26111, hvor jeg også har spurgt andre brugere. Ved ikke om det overhovedet har din interesse
30 okt 2012, 21:21
dk9000 skrev:Dit signal er ofte bedre grundet parabol har højere bitrate på de forskellige udsendelserMine svigerforældre har parabol og viasat. De har godt nok du halvringe tv(Philips 5604), men synes nu ikke signalet ser for godt ud heller. Der er tit lidt hakken og udfald, så håber da canal digital er bedre.
Så jo det er premium du har parabol
30 okt 2012, 21:41
Hmm, synes tråden er blevet drejet et mærkeligt sted hen.
Grundet udfald ved viasat parabol har jeg også oplevet, men så fældede jeg nogle træer også virkede det perfekt igen.
Ang. GT50 så har jeg besluttet mig for at købe det, henter det i elgiganten fredag..
Så mangler jeg bare at få købt en soundbar og blu-ray afspiller.
Grundet udfald ved viasat parabol har jeg også oplevet, men så fældede jeg nogle træer også virkede det perfekt igen.
Ang. GT50 så har jeg besluttet mig for at købe det, henter det i elgiganten fredag..
Så mangler jeg bare at få købt en soundbar og blu-ray afspiller.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto