Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dk9000
Dit signal er ofte bedre grundet parabol har højere bitrate på de forskellige udsendelser :)

Så jo det er premium du har parabol :)
Af fredizy
Jeg købte både tv'et på grund af sattelituneren men også på grund af muligheden for at "skubbe" kanalerne ud på håndholdte enheder, så det er bare for dårligt når det ikke virker som lovet.

Prøvede nemlig med de frie kanaler fra almindelig antenne i min efterårsferie, og her var der ingen problemer, så det må være en fejl eller defekt i mit tv. Har som sagt skrevet til Panasonic.
Af dk9000
fredizy skrev:Jeg købte både tv'et på grund af sattelituneren men også på grund af muligheden for at "skubbe" kanalerne ud på håndholdte enheder, så det er bare for dårligt når det ikke virker som lovet.

Prøvede nemlig med de frie kanaler fra almindelig antenne i min efterårsferie, og her var der ingen problemer, så det må være en fejl eller defekt i mit tv. Har som sagt skrevet til Panasonic.
Det er sikkert fordi det er ikke er godkendt til viasat ;)
Af dk9000
Sad lige og kiggede viasats hjemmeside igennem, og tror IKKE man kan bruge ANDET end deres skod BOKS :S
Af fredizy
Jeg har Canal Digital som tuneren er godkendt til!
Af fredizy
Kanalerne virker fint på selve tv'et, så det er alene featuren med at "skubbe" kanalerne videre der ikke virker, når det er sattelittuneren der bruges.

Se eventuel denne tråd http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=26111, hvor jeg også har spurgt andre brugere. Ved ikke om det overhovedet har din interesse :D
Af THM
dk9000 skrev:Dit signal er ofte bedre grundet parabol har højere bitrate på de forskellige udsendelser :)

Så jo det er premium du har parabol :)
Mine svigerforældre har parabol og viasat. De har godt nok du halvringe tv(Philips 5604), men synes nu ikke signalet ser for godt ud heller. Der er tit lidt hakken og udfald, så håber da canal digital er bedre.
Af kasperlange
Hmm, synes tråden er blevet drejet et mærkeligt sted hen.

Grundet udfald ved viasat parabol har jeg også oplevet, men så fældede jeg nogle træer også virkede det perfekt igen.

Ang. GT50 så har jeg besluttet mig for at købe det, henter det i elgiganten fredag..

Så mangler jeg bare at få købt en soundbar og blu-ray afspiller. :)
Af fredizy
Du bliver ikke skuffet! Glæd dig