23 okt 2012, 21:51
klingenberg skrev:Tak fordi du så fint beviser min pointe.PhDream skrev:Det er ikke korrekt. Der bliver ofte nævnt at der er en øget risiko for burn-in ved eks gaming og nyhedskanaler.edinger skrev: Morsomt.På dette site er det omvendt. Plasma anses for den hellige gral for alt materiale, uanset kilde og anbefales derefter.
Normalt er skrønerne om plasma negativt ladet. Så det er da om ikke andet forfriskende med en overvurdering af teknologiens fortræffelighed 8)
Når det så er sagt, så vil jeg til enhver tid foretrækker lidt burn-in, selvom jeg endnu ikke har oplevet det, fremfor clouding, bleeding, grå sort og alle de andre problemer der er med led.
Plasma ER den hellige gral sammenlignet med led, og indtil Oled kommer, simpelthen fordi teknologien tillader at gengive billedet mere korrekt. Har faktisk hørt CRT skulle være det allerbedste hvis kalibreret korrekt, men at slim-faktoren og produktionsomkostninger drev det ned.
Led/lcd er en pc-skærm teknologi, som blev porteret over som tv grunden slim-factor, lav vægt og lavt strømforbrug, men aldrig med henblik på billedkvalitet.
u d s t y r