Hej Finn.
Tak for din mail.
Da det er Netflix som har lavet denne applikation til vores TV, er det dem som har bestemt hvilken version det er. Om der kommer en ældre version af Netflix til Danmark ved vi desværre ikke. Der bedes du kontakte Netflix.
Med venlig hilsen,
Mia 
SONY SUPPORT TEAM
SUPPORT: 
http://www.sony.dk/support/da

Sony Nordic (Denmark), filial af Sony Europe Limited
Industiparken 29 - 2750 Ballerup - Denmark
Cc: 	
Sent: 	18/10/2012 13:30:43 
Subject: 	SV: [Spam] RE: RE: Sony Support E-mail | Sony Support Email 7378760[case:7378760][email:277428952]
Tak for hurtigt svar.

Ja, jeg kan læse mig til, på diverse hjemmesider,  at Netflix siger det er TV produkcenterne og som du siger – er det  Netflix! Jeg prøver derfor at stille mis sp. Igen: 
”Hvis ikke kommer der så en firmware opdatering - og hvornår kan den forventes?”
Som jeg læser dit svar, så kan jeg blot købe nyt TV eller Blu-ray og der kommer ingen opdatering, da – som du skriver – SONY hellere vil sælge noget nyt – som så kan være pasé om 10 mdr. - igen Jeg ved godt, at jeg ”bare kan købe”, og bliver det resultatet, må jeg sige ”tak og farvel” til de mange apparater og år vi har købt, og været tilfredse - indtil nu, med SONY. 
Hvorfor skulle jeg købe et 46” TV, for at se film på en 15,4” PC?
Venlig hilsen Finn Holk
Fra: 
[email protected][mailto:
[email protected]]
Sendt: 18. oktober 2012 12:56
Til: finn.holk
Emne: [Spam] RE: RE: Sony Support E-mail | Sony Support Email 7378760[case:7378760][email:277428952]
Hej Finn.
Tak for din mail.
For alle markeder uden for USA, er Netflix kun bruger den nyeste version af deres app, som er specifikt bygget af Netflix for de nyeste TV / Blu-ray-modeller. Dette er udelukkende et valg af Netflix. For at få Netflix på den store skærm, kan vi anbefale enten en af Sonys 2012 Blu-ray-afspillere, som BDP-S590 med integreret WiFi, eller PlayStation3. For hele spektret af Netflix kompatible Sony Home Entertainment-modeller, kan du besøge sony.dk / Netflix.
Det er også muligt at tilslutte en computer via HDMI og køre Netflix den vej igennem.
Med venlig hilsen,
Mia 
SONY SUPPORT TEAM
SUPPORT: 
http://www.sony.dk/support/da

Sony Nordic (Denmark), filial af Sony Europe Limited
Industiparken 29 - 2750 Ballerup - Denmark
Cc: 	
Sent: 	18/10/2012 09:06:18 
Subject: 	Sony Support Email 7378760
 Produkceret i november 2011 og købt i januar 2012.
Kan dette TV modtage NETFLIX?
Hvis ikke kommer der så en firmware opdatering - og hvornår kan den forventes?
Vi har p.t tre SONY TV og DVD-afspiller. Har haft SONY i flere år, men hvis SONYs politik er, at man skal købe nyt TV efter 10 mdr. frem for at opdatere, så må jer erkende, at vi skal til at kikke os om efter noget mere tidsvarende!
Jeg troede, jeg havde købt et fremtidssikret TV - det troede jeg også med det
 forgående KDL40 fra august 2007!
Venlig hilsen Finn Holk
Det er bare surt!!!