Log ind med sociale netværk

15 okt 2012, 11:56

TBH skrev:Så lykkedes det også for mig at få DR NU frem på skærmen:)Præcis som Pniels beskriver, men jeg tror jeg skal prøve med en kablet internetforbindelse, for som det fungerer nu, er det desværre ubrugeligt.Jeg har kablet mit, det går lige, men vi har også kun 2,3 Mbps i download til alt i huset.
									  03 jan 2013, 09:34

login er et ID du opretter.
så det er et krav, og nok også korrekt usb port. som vist er usb2

gnyf skrev:Noget bud på hvordan man anvender denne app på et 47LM649T - kan simpelthen ikke få skiftet over til USB...har du husket at logge ind på TV ved at trykke på den "røde" knap eller ikon "login", da du ellers så ikke ser nogen usb apps.
									  03 jan 2013, 12:30

Jeg har et LG PK950N TV, er det for gammelt til at udnytte din plugin? Jeg har ikke prøvet endnu, men gider ikke give mig i kast hvis det er for gammelt.. 

03 jan 2013, 17:38

Kan ikke fået noget frem, og har prøvet med flere USB stik...
Iflg. LG support, så "This App is not approved by LG and it's not possible to upload an App via USB. The USB Apps port is only for increasing the storage of the Apps that you can download from LG Smart world."

lgowner skrev:Har logget ind, og prøvet USB i både USB 2(USB hub), og USB 3 (USB Apps)gnyf skrev:Noget bud på hvordan man anvender denne app på et 47LM649T - kan simpelthen ikke få skiftet over til USB...har du husket at logge ind på TV ved at trykke på den "røde" knap eller ikon "login", da du ellers så ikke ser nogen usb apps.
Kan ikke fået noget frem, og har prøvet med flere USB stik...
Iflg. LG support, så "This App is not approved by LG and it's not possible to upload an App via USB. The USB Apps port is only for increasing the storage of the Apps that you can download from LG Smart world."
									  12 jan 2013, 09:32

Hej Rune..
Jeg har nu installeret dine fremragende DRnu og Bonanza apps på mine forældres Samsung fjernsyn.
Desuden har jeg selv DRnu appen på mit LG tv..
Så nu er mit spørgsmål selvfølgelig om du har mulighed for at lave en DR Bonanza app til LG....?
Det kunne være helt fantastisk, der ligger virkelig mange gode programmer på Bonanza..
Håber du har tid/mulighed for dette..
Mvh
Karsten

Jeg har nu installeret dine fremragende DRnu og Bonanza apps på mine forældres Samsung fjernsyn.
Desuden har jeg selv DRnu appen på mit LG tv..
Så nu er mit spørgsmål selvfølgelig om du har mulighed for at lave en DR Bonanza app til LG....?
Det kunne være helt fantastisk, der ligger virkelig mange gode programmer på Bonanza..
Håber du har tid/mulighed for dette..
Mvh
Karsten
									  01 feb 2013, 19:25

Fungerer fint på mit LG 42Lm669t fra 2012
Krævede dog et log-in til lg apps og den rigtige USB port.
/Jens

Krævede dog et log-in til lg apps og den rigtige USB port.
/Jens
									  04 mar 2013, 19:04

18 mar 2013, 13:10

Virker ok til mit LG 42LM860W. Tak for det!
Jeg har oplevet, at en udsendelse stopper og app'en hopper ud i menuen. Sker indimellem.
Og så kan jeg ikke finde ud af spole-funktionen. Sikkert bare mig. Med frem- og tilbagespolsknapperne kan jeg vælge tid, men jeg kan ikke hitte ud af at hoppe frem til det angivne tidspunkt. Troede det måske var "play" eller "OK" knappen, men ikke her. Forslag?
Er det et must at app'en skal køre fra USB? Kan den kopieres over på fjernsynet?
Morten

Jeg har oplevet, at en udsendelse stopper og app'en hopper ud i menuen. Sker indimellem.
Og så kan jeg ikke finde ud af spole-funktionen. Sikkert bare mig. Med frem- og tilbagespolsknapperne kan jeg vælge tid, men jeg kan ikke hitte ud af at hoppe frem til det angivne tidspunkt. Troede det måske var "play" eller "OK" knappen, men ikke her. Forslag?
Er det et must at app'en skal køre fra USB? Kan den kopieres over på fjernsynet?
Morten
					Opret konto

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto