Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TBH
Så lykkedes det også for mig at få DR NU frem på skærmen:)Præcis som Pniels beskriver, men jeg tror jeg skal prøve med en kablet internetforbindelse, for som det fungerer nu, er det desværre ubrugeligt.
Af Pniels
TBH skrev:Så lykkedes det også for mig at få DR NU frem på skærmen:)Præcis som Pniels beskriver, men jeg tror jeg skal prøve med en kablet internetforbindelse, for som det fungerer nu, er det desværre ubrugeligt.
Jeg har kablet mit, det går lige, men vi har også kun 2,3 Mbps i download til alt i huset.
Af flatnew
Det lykkedes også her. De første usb-sticks jeg forsøgte mig med var kun på 1gb og 2gb - nu prøvede jeg med en på 16gb, hvilket var en succes. Skal ikke kunne sige om det var det der gjorde udslaget.

Mange tak for appen :)
Af TBH
Med en kablet forbindelse virker det nu også perfekt hos mig :) :)
Af Cassius99
Så fik jeg endelig dr.nu til at virke og må indrømme at jeg er voldsomt begejstret. Mit smart tv er nu endeligt blevet smart.

Rune det er godt arbejde det der, hvis der bare var flere som dig :-)
Af ACH
Hej Cassius 99
Jeg har det samme problem som dig med at få appen til at virke på mit Lg. Hvordan fik du dit til at virke, jeg har prøvet to forskellige usb stiks på 8 og 16 gb uden held.
MVH Lars
Af gnyf
Noget bud på hvordan man anvender denne app på et 47LM649T - kan simpelthen ikke få skiftet over til USB...
Af lgowner
gnyf skrev:Noget bud på hvordan man anvender denne app på et 47LM649T - kan simpelthen ikke få skiftet over til USB...
har du husket at logge ind på TV ved at trykke på den "røde" knap eller ikon "login", da du ellers så ikke ser nogen usb apps.
login er et ID du opretter.

så det er et krav, og nok også korrekt usb port. som vist er usb2
Brugeravatar
Af David Munch
Jeg har et LG PK950N TV, er det for gammelt til at udnytte din plugin? Jeg har ikke prøvet endnu, men gider ikke give mig i kast hvis det er for gammelt.. :)
Af gnyf
lgowner skrev:
gnyf skrev:Noget bud på hvordan man anvender denne app på et 47LM649T - kan simpelthen ikke få skiftet over til USB...
har du husket at logge ind på TV ved at trykke på den "røde" knap eller ikon "login", da du ellers så ikke ser nogen usb apps.
login er et ID du opretter.

så det er et krav, og nok også korrekt usb port. som vist er usb2
Har logget ind, og prøvet USB i både USB 2(USB hub), og USB 3 (USB Apps)

Kan ikke fået noget frem, og har prøvet med flere USB stik...

Iflg. LG support, så "This App is not approved by LG and it's not possible to upload an App via USB. The USB Apps port is only for increasing the storage of the Apps that you can download from LG Smart world."
Af Gundsø
Hej Rune..

Jeg har nu installeret dine fremragende DRnu og Bonanza apps på mine forældres Samsung fjernsyn.

Desuden har jeg selv DRnu appen på mit LG tv..

Så nu er mit spørgsmål selvfølgelig om du har mulighed for at lave en DR Bonanza app til LG....?

Det kunne være helt fantastisk, der ligger virkelig mange gode programmer på Bonanza..

Håber du har tid/mulighed for dette..

Mvh

Karsten
Af buford
Fungerer fint på mit LG 42Lm669t fra 2012

Krævede dog et log-in til lg apps og den rigtige USB port.

/Jens
Af Swingking
Så nu er mit spørgsmål selvfølgelig om du har mulighed for at lave en DR Bonanza app til LG....?
Af mortend
Virker ok til mit LG 42LM860W. Tak for det!

Jeg har oplevet, at en udsendelse stopper og app'en hopper ud i menuen. Sker indimellem.

Og så kan jeg ikke finde ud af spole-funktionen. Sikkert bare mig. Med frem- og tilbagespolsknapperne kan jeg vælge tid, men jeg kan ikke hitte ud af at hoppe frem til det angivne tidspunkt. Troede det måske var "play" eller "OK" knappen, men ikke her. Forslag?

Er det et must at app'en skal køre fra USB? Kan den kopieres over på fjernsynet?

Morten