30 sep 2012, 08:25
Hej jeg vil gerne have et nyt TV til stuen, jeg er nok lidt konservativ, så det skal være Sony. Det konservative består i jeg har et Sony i dag og det fungerer rigtigt godt, og ud fra devisen Never break a Winning team skal det være det igen
Ud over Sony har jeg lidt andre punkter med plus og minus:
Størrelsen skal være 40" fordi der ikke er så langt over til TV'et fra sofaen.
Jeg har en almindelig computer sluttet til fjernsynet allerede, så SMART TV og WI-FI er lige meget, hvis det er der er fint, men lige gyldigt.
Hvis det kan optage/time shifte via USB er det fint, men ikke nødvendigt.
3D er fint men bestemt ikke nødvendigt.
Jeg vil ikke bruge en million på et TV gerne omkring 5k.
Et brugt fjernsyn er bestemt også en mulighed.
Jeg har i dag et kdl-40x4500
og det må gerne have bedre billede.
Jeg har kigget på lidt forskelligt, og det vil jeg gerne høre hvad i synes om:
kdl-40ex653 var en mulighed jeg har kigget på, for et nyt fjersyn.
Hvis vi vender blikket mod DBA
Så ser jeg et par kandidater:
Der er en KDL-40ZX1 den har nogle fine tal, men jeg er lidt betænkelig ved den der boks det følger med.
DBA Link til ZX1
Hvis jeg købte et ZX1 ville jeg stille boksen nede i et skab, men så ved jeg ikke om fjernbetjeningen kan nå boksen samt om boksen kan nå fjernsynet. I øvrigt bemærker jeg at den i det med boksen ikke er ført videre af Sony. Så måske det er noget pangel?
Så er der en KDL-40EX1, DBA link den står kun 50 km fra hvor jeg bor, men den er hvid det er jeg ikke så meget for, men det kan man vel vende sig til.
Nå lad mig vide hvad I synes her inde.
Jens Borrisholt
)
Ud over Sony har jeg lidt andre punkter med plus og minus:
Størrelsen skal være 40" fordi der ikke er så langt over til TV'et fra sofaen.
Jeg har en almindelig computer sluttet til fjernsynet allerede, så SMART TV og WI-FI er lige meget, hvis det er der er fint, men lige gyldigt.
Hvis det kan optage/time shifte via USB er det fint, men ikke nødvendigt.
3D er fint men bestemt ikke nødvendigt.
Jeg vil ikke bruge en million på et TV gerne omkring 5k.
Et brugt fjernsyn er bestemt også en mulighed.
Jeg har i dag et kdl-40x4500
og det må gerne have bedre billede.
Jeg har kigget på lidt forskelligt, og det vil jeg gerne høre hvad i synes om:
kdl-40ex653 var en mulighed jeg har kigget på, for et nyt fjersyn.
Hvis vi vender blikket mod DBA
Så ser jeg et par kandidater:
Der er en KDL-40ZX1 den har nogle fine tal, men jeg er lidt betænkelig ved den der boks det følger med.
DBA Link til ZX1
Hvis jeg købte et ZX1 ville jeg stille boksen nede i et skab, men så ved jeg ikke om fjernbetjeningen kan nå boksen samt om boksen kan nå fjernsynet. I øvrigt bemærker jeg at den i det med boksen ikke er ført videre af Sony. Så måske det er noget pangel?
Så er der en KDL-40EX1, DBA link den står kun 50 km fra hvor jeg bor, men den er hvid det er jeg ikke så meget for, men det kan man vel vende sig til.
Nå lad mig vide hvad I synes her inde.
Jens Borrisholt