31 okt 2006, 10:09

Det ser jo godt ud. Sjovt som et 37" TV kan se lille ud på en helt bar væg 

yakken skrev:Det ser jo godt ud. Sjovt som et 37" TV kan se lille ud på en helt bar vægDet ser faktisk lidt småt ud på væggen... men når man sidder i sofaen, så er billedet i perfekt størrelse. Og ved spisebordet i den anden ende af stuen kan man sagtens se tv (og læse undertekster). Og så synes jeg faktisk godt om at det ikke dominerer hele rummet

urbananen skrev:Må da sige at jeg lige har fået lidt inspiration til din opsætning der.. Det ser slet ikke dårligt ud..Lyder nice! Jeg ville gerne selv have haft B&W, men budgettet var desværre ikke til det. Den Denon AVR-2106 jeg har kan jo brokoble to kanaler så du har dobbelt power til dine frontspeakers hvis du har nogen større enheder der skal spilles op
Jeg har dog et stort B&W system der skal placeres i stedet for små højttalere..

Spook skrev:Okay.. Jeg klarer mig så med en ældre Denon 3802.. Kunne godt savne det der Auto-instilling af surround sound som de nye Denon'er har.urbananen skrev:Må da sige at jeg lige har fået lidt inspiration til din opsætning der.. Det ser slet ikke dårligt ud..Lyder nice! Jeg ville gerne selv have haft B&W, men budgettet var desværre ikke til det. Den Denon AVR-2106 jeg har kan jo brokoble to kanaler så du har dobbelt power til dine frontspeakers hvis du har nogen større enheder der skal spilles op
Jeg har dog et stort B&W system der skal placeres i stedet for små højttalere..
Kiggede på B&W igår... så snart der er 9700,- til yderligere opgradering, så bliver de bestilt!
Rasmusdc skrev:du har ikke problemer med den gale sub fløjter ved høje lyde, en mate prøvede den, og den var simpelthen ubrugelig, så han endte med en dali 10".Absolut ingen problemer overhovedet med den

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.