Log ind med sociale netværk

26 mar 2007, 16:25

Krish får den også hjem i næste uge for GBP £995.00 + £135.00 = DKR 12.430 (En besparelse på 2500kr i forhold til Geco.dk) hm…det er er jo en halv PS3
p.s. 42" koster bare 440 kr. mere, så mon ikke jeg opgradere.....

gclem skrev:37"eren skulle komme på lager indenfor 1-2 uger.okay tak, er det i danmark?
Krish får den også hjem i næste uge for GBP £995.00 + £135.00 = DKR 12.430 (En besparelse på 2500kr i forhold til Geco.dk) hm…det er er jo en halv PS3
p.s. 42" koster bare 440 kr. mere, så mon ikke jeg opgradere.....
									  27 mar 2007, 10:19

Har lige et par spørgsmål.
Jeg har planer om at købe en Sharp 42 eller 46 XD1E fra Krish i England.Har set at der var tekniske problemmer/fejl med XD1E modeller.Har I sendt jeres tv(m.fejl) til ombytning hos Krish AV? Vil I anbefale at købe denne model (fra England) på nuværende tidspunkt?

Jeg har planer om at købe en Sharp 42 eller 46 XD1E fra Krish i England.Har set at der var tekniske problemmer/fejl med XD1E modeller.Har I sendt jeres tv(m.fejl) til ombytning hos Krish AV? Vil I anbefale at købe denne model (fra England) på nuværende tidspunkt?
									  27 mar 2007, 11:18

Jeg har selv købt 46" modellen og den skal til rep. hos sharp engang når de kontakter mig. 
Du kan sagtens købe hos krish av.

Du kan sagtens købe hos krish av.
									  27 mar 2007, 11:35

vlx:
Tv'et brummer ret meget når det er tændt. Jeg kan sagtens fjerne lyde ved at skrue helt op for backlight funktionen, men dette er bare ikke optimalt mht billedkvaliteten.
Jeg har snakket med sharp Dk og de siger de er i fuld gang med at fremstille nye komonenter. Formentlig dem som de bruger i de nye modeller. Sharp kontakter mig når de er klar.
Du er åbenbart en af de heldige der har fået et 100% iorden tv.

Tv'et brummer ret meget når det er tændt. Jeg kan sagtens fjerne lyde ved at skrue helt op for backlight funktionen, men dette er bare ikke optimalt mht billedkvaliteten.
Jeg har snakket med sharp Dk og de siger de er i fuld gang med at fremstille nye komonenter. Formentlig dem som de bruger i de nye modeller. Sharp kontakter mig når de er klar.
Du er åbenbart en af de heldige der har fået et 100% iorden tv.
									  28 mar 2007, 19:30

Hej furious jt
Det lyder spændende.. Hvis du kan få dit tv lavet hos Sharp DK, så giv lige lyd fra dig, for så regner jeg også med at få mit fixet.

Det lyder spændende.. Hvis du kan få dit tv lavet hos Sharp DK, så giv lige lyd fra dig, for så regner jeg også med at få mit fixet.
									  29 mar 2007, 18:21

ja helt sikkert.   vil også gerne høre sharp om det 
  fik forresten en tilbage melding fra Krishav :
morten - the matter is rather subjective - a "normal" non-enthusiast would probably not notice any vertical banding or hear any slight buzzing -

sharp (uk) did report this was a very minor problem in early batches 0ct - dec 2006 but since then jan 07 the problem was all clear

its impossible to clarify and confirm with sharp uk or even to specially request a 703 / 704 number and as far as we know they have no issue of these batchesa s they are not in the UK at all !

as you are aware we have sold over 50+ 42" / 46" and only 1 - 2 complaintsa nd they have lived with this problem !

if it really troubles you , you could either contact sharp dk and they will repair under eu repair warranty conditions or as the demand is so high in dk for these sets and the price is a lot less in GB maybe you could sell it on - and replace with a 703 / 704 when eventually we may have them in late spring / summer
så satser også på at få det fikset hos sharp.dk

morten - the matter is rather subjective - a "normal" non-enthusiast would probably not notice any vertical banding or hear any slight buzzing -
sharp (uk) did report this was a very minor problem in early batches 0ct - dec 2006 but since then jan 07 the problem was all clear
its impossible to clarify and confirm with sharp uk or even to specially request a 703 / 704 number and as far as we know they have no issue of these batchesa s they are not in the UK at all !
as you are aware we have sold over 50+ 42" / 46" and only 1 - 2 complaintsa nd they have lived with this problem !
if it really troubles you , you could either contact sharp dk and they will repair under eu repair warranty conditions or as the demand is so high in dk for these sets and the price is a lot less in GB maybe you could sell it on - and replace with a 703 / 704 when eventually we may have them in late spring / summer
så satser også på at få det fikset hos sharp.dk
									  30 mar 2007, 17:49

Hej  nu sidder jeg og roder lidt med XBOX 360 og SHARP 37XD. Der kan på min XBOX IKKE vælges 1080p, men kun 1080i og ellers 720p. Min skærm køre fint med begge opløsninger på component. Og så har jeg fået at vide at opløsningen 1080 køre fint på component!!!   Når jeg vælger 720p på XBOXen siger skærmen 1280x720 / 60 Hz, og når jeg vælger 1080i på XBOX siger skærmen 1920x1080i / 60 Hz. Jeg kan så sige at det ser helt utrolig godt ud. Næsten bedre end PC...  men det er jo også større. Man skal jo huske at skifte på den lille "svits" på stikket der sidder i XBOXen.   

30 mar 2007, 17:56

KlausHansen skrev:Hej nu sidder jeg og roder lidt med XBOX 360 og SHARP 37XD. Der kan på min XBOX IKKE vælges 1080p, men kun 1080i og ellers 720p. Min skærm køre fint med begge opløsninger på component. Og så har jeg fået at vide at opløsningen 1080 køre fint på component!!! Når jeg vælger 720p på XBOXen siger skærmen 1280x720 / 60 Hz, og når jeg vælger 1080i på XBOX siger skærmen 1920x1080i / 60 Hz. Jeg kan så sige at det ser helt utrolig godt ud. Næsten bedre end PC... men det er jo også større. Man skal jo huske at skifte på den lille "svits" på stikket der sidder i XBOXen.Du kører "kun" 1080i ik? 1080p understøttes kun via hdmi på sharpen. Og der er desværre ikke hdmi på xboxen endnu.
									  30 mar 2007, 19:24

furious jt skrev:Det er korrekt. Så nu venter jeg bare på at skifte premium ud så jeg kan blive Elite 8)KlausHansen skrev:Hej nu sidder jeg og roder lidt med XBOX 360 og SHARP 37XD. Der kan på min XBOX IKKE vælges 1080p, men kun 1080i og ellers 720p. Min skærm køre fint med begge opløsninger på component. Og så har jeg fået at vide at opløsningen 1080 køre fint på component!!! Når jeg vælger 720p på XBOXen siger skærmen 1280x720 / 60 Hz, og når jeg vælger 1080i på XBOX siger skærmen 1920x1080i / 60 Hz. Jeg kan så sige at det ser helt utrolig godt ud. Næsten bedre end PC... men det er jo også større. Man skal jo huske at skifte på den lille "svits" på stikket der sidder i XBOXen.Du kører "kun" 1080i ik? 1080p understøttes kun via hdmi på sharpen. Og der er desværre ikke hdmi på xboxen endnu.
									  03 apr 2007, 18:02

Hej alle som har fået en Sharp lcd-tv med DVB-t modtageren, får man stadig dansk undertekst når man benytter denne digital modtager?
Tak på forhånd!

Tak på forhånd!
					Opret konto

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto