Log ind med sociale netværk
28 aug 2012, 20:47
edinger skrev:Uden for kravene? Fordi den er for dyr?Den ene er for lille (helst 50", ned til 47" er ok), den anden er for dyr (allerhøjst 7k).
edinger skrev:LV550W kender jeg ikke. Så jeg skal ikke kunne svare for dens kvalitet.Aight. Nogen der har erfaringer med den? Eller er der måske en andet bud, hvor 47"+ kan klares for maks. 7k?
28 aug 2012, 22:22
Du kan jo eksempelvis se efter samme LW550W, der som ny koster 6500.
Jeg ville dog, hvis jeg var dig, få sparet de 3000 kroner op, det koster ekstra at få en LCD, som er lige så stor, som du gerne vil have, den er.
Jeg ville dog, hvis jeg var dig, få sparet de 3000 kroner op, det koster ekstra at få en LCD, som er lige så stor, som du gerne vil have, den er.
Mangler hifi... - og penge til hifi!
28 aug 2012, 22:27
Mysen skrev:Du kan jo eksempelvis se efter samme LW550W, der som ny koster 6500.Thanks, ser lige på det. Det er dog ikke et spørgsmål om disponibel kapital men nærmere prioritering; jeg kan godt finde bedre ting at bruge 3k på, og jeg køber sikkert alligevel nyt TV igen om et år eller to.
28 aug 2012, 22:32
http://www.justbuyit.dk/shop/lg-47lw550w-led-9208p.html
6500,-
http://www.wupti.com/Produkter/LG47LW55 ... artnersite
6900,-
(markér link, og copy/paste)
6500,-
http://www.wupti.com/Produkter/LG47LW55 ... artnersite
6900,-
(markér link, og copy/paste)
29 aug 2012, 08:43
Jeg har ikke gode erfaringer med det, men jeg har læst testen af LW650W, der godkender tv'et, og LW550W har kun bagateller til forskel. LV550W har et andet panel, og jeg ved ikke, om det er meget eller lidt ringere, kun at det ikke kan være lige så godt.
30 aug 2012, 08:41
Jeg ville tage lw550 hvis jeg var dig
krainert skrev:Aight, thanks.lw550 er det lækkert tv, den primære forskel på lv og lw serierne er 3d aspektet. Inden du skriver "jeg har intet at bruge 3d til" er der også en MARKANT forskel i billedets kvalitet under film(blu-ray).
Jeg ville tage lw550 hvis jeg var dig
Stue setup
Samsung: UE55F8005
Apple: ATV3
Harman/Kardon: BDT30
Onkyo: nr-tx616
Scandyna: 4x Minipod mk2, Cinepod mk2 & BassStation mk2
Samsung: UE55F8005
Apple: ATV3
Harman/Kardon: BDT30
Onkyo: nr-tx616
Scandyna: 4x Minipod mk2, Cinepod mk2 & BassStation mk2
31 aug 2012, 09:11
har selv en af dem og den fungerer fint, som alle LED skærme med edgebelysning lider den af skygger når der vises helt sort skærm, du ser det ikke når du ser almindeligt tv. lyden er ok, bruger dog selv ekstern lyd her. billed kan kalibreres til en rigtig god oplevelsen, det koster dog hvis du ikke har udstyret til dette.
er du rigtigt heldig så kan du snyde firmware og få THX profiler aktiveret som flere syntes gjorde lidt for det (målinger siger de stadig ikke er perfekte) du har muligvis PVR optage mulighed eller så kan du aktivere det ihvertfald.
skærmens design er nok det sekundære vigtigste og der er 2012 modeller betydeligt pænere, selvom andre ville sige den ekstra kant på 550 modellen er et plus.
alt i alt, til den pris er det en fin skærm.
krainert skrev:Hmm, jeg synes ikke at kunne finde en forhandler, der sælger LW550W...?lw550 er sidste års model, så du finder ingen på hylderne , sidste år kostede 47lw550 13K, så den er bare gammel og burde fortælle dig hvor hurtigt 2012 modellerne taber værdi.
har selv en af dem og den fungerer fint, som alle LED skærme med edgebelysning lider den af skygger når der vises helt sort skærm, du ser det ikke når du ser almindeligt tv. lyden er ok, bruger dog selv ekstern lyd her. billed kan kalibreres til en rigtig god oplevelsen, det koster dog hvis du ikke har udstyret til dette.
er du rigtigt heldig så kan du snyde firmware og få THX profiler aktiveret som flere syntes gjorde lidt for det (målinger siger de stadig ikke er perfekte) du har muligvis PVR optage mulighed eller så kan du aktivere det ihvertfald.
skærmens design er nok det sekundære vigtigste og der er 2012 modeller betydeligt pænere, selvom andre ville sige den ekstra kant på 550 modellen er et plus.
alt i alt, til den pris er det en fin skærm.
31 aug 2012, 10:31
[img]http://bilder.hifi-forum.de/medium/6570 ... _60100.jpg[/img]
krainert skrev:Eksempel på clouding. Her på Samsung UE40D8000:lgowner skrev:som alle LED skærme med edgebelysning lider den af skygger når der vises helt sort skærm"Skygger"? Hvordan ses det?
[img]http://bilder.hifi-forum.de/medium/6570 ... _60100.jpg[/img]
En flad på væggen og to kanaler i ørerne
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto