19 mar 2007, 22:44

Priserne er højere end netbutikkerne, men der er også en meget meget meget stor forskel på service, vejledning ombytning osv. Har man eks. købt en fladskærm du ikke helt kan forene med dit indbo hjemme i stuen, så går man ned i butikken og bytter til en anden. En anden god ting er: 2 ÅRS GARANTI, ikke noget med reklamationsret eller andet fis.
Jeg har købt mange stumper i Hifi-Klubben igennem årene, jeg har aldrig byttet noget som helst. Det er god kvalitet der sælges!
Det eneste man skal tage stilling til er, om man vil betale mere for den stump man vil have. Jeg har eksempeltvis betalt en god tusse mere for mit nye fladskærms TV, og jeg har gjort det med glæde!

Jeg har købt mange stumper i Hifi-Klubben igennem årene, jeg har aldrig byttet noget som helst. Det er god kvalitet der sælges!
Det eneste man skal tage stilling til er, om man vil betale mere for den stump man vil have. Jeg har eksempeltvis betalt en god tusse mere for mit nye fladskærms TV, og jeg har gjort det med glæde!

gad vide hvor mange gange han havde haft kasserne til at vælte lidt
 gad vide hvor mange gange han havde haft kasserne til at vælte lidt