Log ind med sociale netværk
21 mar 2007, 21:04
Efter at have brugt skærmen nogle dage nu er jeg kommet noget i tvivl.
Synes I ikke også at de vertikale synsvinkler er for dårlige?
Jeg kommer godt nok fra en Samsung 215TW med et S-PVA panel, så jeg er nok lidt forvent, men jeg synes at ikke jeg skal hæve/sænke hovedet meget før jeg tydeligt kan se at billedet bliver lysere/mørkere.
Desuden er banding noget mere tydeligt end det var på min 215TW.
Jeg overvejer at prøve at bestille den nye LG L226WTQ-WF hjem for at sammenligne den med 226BW.
http://www.edbpriser.dk/Products/Listpr ... ?ID=306682
Mon ikke de to skærme bliver konkurrenter? Nogenlunde samme specs og samme pris, og begge med et nyt friskt design. Jeg har dog haft problemer med at finde reviews af LG skærmen.
Synes I ikke også at de vertikale synsvinkler er for dårlige?
Jeg kommer godt nok fra en Samsung 215TW med et S-PVA panel, så jeg er nok lidt forvent, men jeg synes at ikke jeg skal hæve/sænke hovedet meget før jeg tydeligt kan se at billedet bliver lysere/mørkere.
Desuden er banding noget mere tydeligt end det var på min 215TW.
Jeg overvejer at prøve at bestille den nye LG L226WTQ-WF hjem for at sammenligne den med 226BW.
Mon ikke de to skærme bliver konkurrenter? Nogenlunde samme specs og samme pris, og begge med et nyt friskt design. Jeg har dog haft problemer med at finde reviews af LG skærmen.
21 mar 2007, 21:53
Hvis du er overrasket over synsvinklen som du siger, så har du ikke læst særlig meget her på siden inden du købte den.
Det er jo netop en af top-klagepunkterne ved TN paneler og det var også én af de ting, sammen med farverne, der gjorde at jeg returnerede den.
Det er jo netop en af top-klagepunkterne ved TN paneler og det var også én af de ting, sammen med farverne, der gjorde at jeg returnerede den.
21 mar 2007, 22:07
Hvis forbrugerombudsmanden bliver bedt om at tage stilling til Dells returpolitik, så vil jeg tro, at han vil konkludere, at Dell overtræder loven ved at opkræve så høj en pris for returnering ved fortrydelse, at Dell reelt lader forbrugeren betale for fragten TIL forbrugeren, selvom forbrugeren har fortrudt købet. Og det er mig bekendt ulovligt. 
Selvom det måske er korrekt, at Dell således opnår en konkurrencefordel i forhold til andre og mere civiliserede butikker, der også sælger varer, som forbrugeren ikke kan føle på uden at købe dem, så er det næppe ulovligt, at Yakken praktiserer civil ulydighed og med glæde betaler Dell for meget.
Selvom det måske er korrekt, at Dell således opnår en konkurrencefordel i forhold til andre og mere civiliserede butikker, der også sælger varer, som forbrugeren ikke kan føle på uden at købe dem, så er det næppe ulovligt, at Yakken praktiserer civil ulydighed og med glæde betaler Dell for meget.
Senest rettet af Jeronimus 21 mar 2007, 22:35, rettet i alt 3 gange.
21 mar 2007, 22:08
Er der i øvrigt nogen af jer der kan forklare mig hvordan man sætter foden på? Lige nu er skærmen bare sat ned i hullet i foden, men den sidder ikke fast som sådan. Og jeg troede så at man skulle kunne vippe skærmen lidt bagover, men det kan man i hvert fald ikke når den bare står nede i hullet som nu.
/David
/David
22 mar 2007, 00:09
pinkfloydhomer skrev:Er der i øvrigt nogen af jer der kan forklare mig hvordan man sætter foden på? Lige nu er skærmen bare sat ned i hullet i foden, men den sidder ikke fast som sådan. Og jeg troede så at man skulle kunne vippe skærmen lidt bagover, men det kan man i hvert fald ikke når den bare står nede i hullet som nu.Der skulle gerne være en skrue på bagsiden af foden hvor du strammer selve skærmen på.
/David
22 mar 2007, 10:24
/David
rammy skrev: Der skulle gerne være en skrue på bagsiden af foden hvor du strammer selve skærmen på.Det er der også, men så vidt jeg kan se kan jeg bare stramme den skrue så meget som muligt, og sidder skærmen fast nede i foden. Hvordan tilter jeg skærmen lidt bagover?
/David
22 mar 2007, 11:34

Vær sikker på du har vendt foden den rigtige vej
pinkfloydhomer skrev:Tag fat med begge hænder i siden af skærme og tip den langsomt bagover, det virker da hos migrammy skrev: Der skulle gerne være en skrue på bagsiden af foden hvor du strammer selve skærmen på.Det er der også, men så vidt jeg kan se kan jeg bare stramme den skrue så meget som muligt, og sidder skærmen fast nede i foden. Hvordan tilter jeg skærmen lidt bagover?
/David
Vær sikker på du har vendt foden den rigtige vej
22 mar 2007, 11:54
Det virker også her, tak 
Man skulle bare trykke hårdere end jeg troede
/David
Man skulle bare trykke hårdere end jeg troede
/David
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto