Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Toranaga
lol jeg tror du har misforsået noget. Ingen af dem er med S-IPS. :p
Af rammy
Toranaga skrev:lol jeg tror du har misforsået noget. Ingen af dem er med S-IPS. :p
Jeeep det har du ret i - jeg var lige hurtig nok der O_O ...

Det er med S-panelet mener jeg.

EDIT: Første indlæg og man har allerede dummet sig flot.... ;;)
Af Rasmus Jagd
Efter at have brugt skærmen nogle dage nu er jeg kommet noget i tvivl.
Synes I ikke også at de vertikale synsvinkler er for dårlige?
Jeg kommer godt nok fra en Samsung 215TW med et S-PVA panel, så jeg er nok lidt forvent, men jeg synes at ikke jeg skal hæve/sænke hovedet meget før jeg tydeligt kan se at billedet bliver lysere/mørkere.
Desuden er banding noget mere tydeligt end det var på min 215TW.

Jeg overvejer at prøve at bestille den nye LG L226WTQ-WF hjem for at sammenligne den med 226BW.
http://www.edbpriser.dk/Products/Listpr ... ?ID=306682

Mon ikke de to skærme bliver konkurrenter? Nogenlunde samme specs og samme pris, og begge med et nyt friskt design. Jeg har dog haft problemer med at finde reviews af LG skærmen.
http://www.edbpriser.dk/Products/Listpr ... ?ID=306682
Af Toranaga
Hvis du er overrasket over synsvinklen som du siger, så har du ikke læst særlig meget her på siden inden du købte den. ::l

Det er jo netop en af top-klagepunkterne ved TN paneler og det var også én af de ting, sammen med farverne, der gjorde at jeg returnerede den.
Af Jeronimus
Hvis forbrugerombudsmanden bliver bedt om at tage stilling til Dells returpolitik, så vil jeg tro, at han vil konkludere, at Dell overtræder loven ved at opkræve så høj en pris for returnering ved fortrydelse, at Dell reelt lader forbrugeren betale for fragten TIL forbrugeren, selvom forbrugeren har fortrudt købet. Og det er mig bekendt ulovligt. :(

Selvom det måske er korrekt, at Dell således opnår en konkurrencefordel i forhold til andre og mere civiliserede butikker, der også sælger varer, som forbrugeren ikke kan føle på uden at købe dem, så er det næppe ulovligt, at Yakken praktiserer civil ulydighed og med glæde betaler Dell for meget. :p
Senest rettet af Jeronimus 21 mar 2007, 22:35, rettet i alt 3 gange.
Brugeravatar
Af pinkfloydhomer
Er der i øvrigt nogen af jer der kan forklare mig hvordan man sætter foden på? Lige nu er skærmen bare sat ned i hullet i foden, men den sidder ikke fast som sådan. Og jeg troede så at man skulle kunne vippe skærmen lidt bagover, men det kan man i hvert fald ikke når den bare står nede i hullet som nu.

/David
Af rammy
pinkfloydhomer skrev:Er der i øvrigt nogen af jer der kan forklare mig hvordan man sætter foden på? Lige nu er skærmen bare sat ned i hullet i foden, men den sidder ikke fast som sådan. Og jeg troede så at man skulle kunne vippe skærmen lidt bagover, men det kan man i hvert fald ikke når den bare står nede i hullet som nu.

/David
Der skulle gerne være en skrue på bagsiden af foden hvor du strammer selve skærmen på.
Brugeravatar
Af pinkfloydhomer
rammy skrev: Der skulle gerne være en skrue på bagsiden af foden hvor du strammer selve skærmen på.
Det er der også, men så vidt jeg kan se kan jeg bare stramme den skrue så meget som muligt, og sidder skærmen fast nede i foden. Hvordan tilter jeg skærmen lidt bagover?

/David
Af rammy
pinkfloydhomer skrev:
rammy skrev: Der skulle gerne være en skrue på bagsiden af foden hvor du strammer selve skærmen på.
Det er der også, men så vidt jeg kan se kan jeg bare stramme den skrue så meget som muligt, og sidder skærmen fast nede i foden. Hvordan tilter jeg skærmen lidt bagover?

/David
Tag fat med begge hænder i siden af skærme og tip den langsomt bagover, det virker da hos mig :)

Vær sikker på du har vendt foden den rigtige vej ;)
Brugeravatar
Af pinkfloydhomer
Det virker også her, tak :)

Man skulle bare trykke hårdere end jeg troede :)

/David
Af mbm
Nå ok. troede desværre heller ikke man kunne justere skærmen!
Jeg har lagt en klods under foden.
Skal man bare holde i foden og trykke skærmen baglæns?
Brugeravatar
Af A 666
Nu i snakker om justering...Den skærm kan ikk justeres i højden vel ?
Af rammy
A 666 skrev:Nu i snakker om justering...Den skærm kan ikk justeres i højden vel ?
Nej, den kan ikke køre op og ned. Det er kun selve skærmen der kan tiltes frem og tilbage - håber det giver menning ;)
Brugeravatar
Af A 666
Gir menning. nederen man ikke kan det.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 17