Log ind med sociale netværk
03 aug 2012, 21:52
Nu har jeg hørt et par forskellige soundbars....ærlig talt...de er squ ikke noget at råbe hurra for.
Selv et billigt sub anlæg til pc kan gøre det bedre. Hvad med at købe f.eks. et Edifier S730. slutte det til og så ellers spare op til noget rigtig lyd?
Selv et billigt sub anlæg til pc kan gøre det bedre. Hvad med at købe f.eks. et Edifier S730. slutte det til og så ellers spare op til noget rigtig lyd?
05 aug 2012, 17:55
ja men jeg talte om selve højtaler (uden sub - hvis han vil have selve baren uden ekstra klods flydende på gulvet) - for det er lidt urealistisk at finde (ikke til de små 1500-2000kr.) en god soundbar MED en sub - derfor nævnte jeg 2 aktive, slanke og lange højtaler (monteret på væggen langs tv'et) - de er nu absolut ikke tricky at finde (og spiller/lyder supet godt - inkl.bass)
jeg gav små 700kr.for mine comp.højtaler - THX og bass der river gulvet op (på det der luks-bass-måde) - og dem ville jeg ikke bytte med en soundbar til 5000kr.
jeg gav små 700kr.for mine comp.højtaler - THX og bass der river gulvet op (på det der luks-bass-måde) - og dem ville jeg ikke bytte med en soundbar til 5000kr.
06 aug 2012, 00:41
Ja men så meget ren lyd for du heller ikke i dine computer højtalere. Lg's soundbar til 2800,- gør det virkelig godt, med en rigtig god bass.
allo skrev:ja men jeg talte om selve højtaler (uden sub - hvis han vil have selve baren uden ekstra klods flydende på gulvet) - for det er lidt urealistisk at finde (ikke til de små 1500-2000kr.) en god soundbar MED en sub - derfor nævnte jeg 2 aktive, slanke og lange højtaler (monteret på væggen langs tv'et) - de er nu absolut ikke tricky at finde (og spiller/lyder supet godt - inkl.bass)
Ja men så meget ren lyd for du heller ikke i dine computer højtalere. Lg's soundbar til 2800,- gør det virkelig godt, med en rigtig god bass.
06 aug 2012, 01:35
allo skrev:ja men jeg talte om selve højtaler (uden sub - hvis han vil have selve baren uden ekstra klods flydende på gulvet) - for det er lidt urealistisk at finde (ikke til de små 1500-2000kr.) en god soundbar MED en sub - derfor nævnte jeg 2 aktive, slanke og lange højtaler (monteret på væggen langs tv'et) - de er nu absolut ikke tricky at finde (og spiller/lyder supet godt - inkl.bass)Det svarer lidt til at spørge i vest og svare i øst. Jeg kommenterede ikke på hvad du skrev men foreslog et midlertidigt alternativ som fint kan lade sig gøre.
07 aug 2012, 21:27
09 aug 2012, 12:38
køber snart et nyt LG tv og vil gerne have noget god lyd med også.
Har haft tænkt på en af deres soundbars til omkring 2800kr.
Men efter at have læst lidt her på forum, får jeg måske noget mere ud af et 5.1 system til omkring de 3000.
Hvad syntes i ?
Har haft tænkt på en af deres soundbars til omkring 2800kr.
Men efter at have læst lidt her på forum, får jeg måske noget mere ud af et 5.1 system til omkring de 3000.
Hvad syntes i ?
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto