edinger skrev:
Hvor har du læst, at der skulle komme sådan én?
Rasmus skriver i introen til dette års Sony-lineup, at ...Sony ikke udskifter deres topmodel i 2012, men kører videre med HX923-modellen fra efteråret 2011.
Ja, jeg havde læst det samme i Rasmus' lineup og forventede derfor at 923 ville køre året igennem, men da jeg så endeligt besluttede mig for at slå til på en 55hx923 så viste det sig at Sony Shoppen i Aalborg slet ikke kunne skaffe sådan en. Den er udgået og der kommer ikke flere. De kunne skaffe demo modeller af 65", men den er for stor.
Og grunden, siger de, er at der kommer en ny 955 til efteråret. Måske allerede i september og så tænker jeg at det må være et godt tidspunkt at launche nyt til IFA.
Hvis man googler 955 så kan man se at der bliver spekuleret i alt fra passiv 3D (pga. samarbejde med LG) og 4K panel. Jeg tror ikke på de 4K. Det vil gøre det alt for dyrt. Flere mener det er sidste LED topmodel fra Sony inden Crystal LED eller OLED.
Personligt håber jeg på et bagbelyst panel som 923 med mange local dimming zoner og så at de skifter til passiv 3D fordi de har fået så mange stryg for deres 3D implementation, hvor man ikke kan tilte hovedet mere end 15 grader.
Jeg krydser fingre.