Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bobbybrun
smukkesommer skrev:Hej med jer.

Er ved at skulle købe nyt tv, ca 10.000 kr plus/minus.
Har kigget på dette Philips 47PFL6007T

Er det fornuftigt køb?

Skal bruges til min PS3 og film aftener.
Skal være med passiv 3D.

Håber i vil hjælpe :)

Med Venlig Hilsen
Martin
Jeg fikk dette TV (i 47 tommer) levert på torsdag og er sålangt godt fornøyd. Jeg returnerte Samsung UE46ES6535 til fordel for Philips 47PFL6007 og fornøyd med det!

BB
Af Mag12
Nogle af jer der tvet som har haft gode erfaringer med det.
Billedkvalitet, Ambilight, 3D. Hvordan er tvet.
Brugeravatar
Af edinger
Mag12 skrev:Nogle af jer der tvet som har haft gode erfaringer med det.
Med en forespørgsel som denne er det – som altid – værd at holde sig følgende for øje:

At spørge til erfaringerne med en given model hos (tilfredse) ejere af samme model er som at spørge medlemmer af partiet Venstre til deres erfaringer med Venstres politik.

Jeg gætter på, at de er ovenud tilfredse.

I modsætning hertil giver en "professionel" anmeldelse altid et mere balanceret indtryk.
Af Mrbond
Mag12 skrev:Nogle af jer der tvet som har haft gode erfaringer med det.
Hej

Jeg har tvet, 47PFL6877T/12 , købt hos elgiganten sidst på sommeren.

Til at starte med, et tv FYLDT med fejl. Mange af fejlene er efterhånden rette via software updates, men der er stadig nogle store, og ville idag købe et andet hvis jeg kunne.

Denne tråd fra Philips officielle forum køre nu på 22 side omkring dårlig billede ved hurtige billeder http://www.supportforum.philips.com/en/ ... 47pfl6877t

Deres Perfekt naturel motion er elendig..

Der udover oplever jeg ofte at ambilight tænder af sig selv på tilfældige tidspunkt når tvet er slukket, specielt når jeg optager via USB.

Tvet er temmelig langsomt om at starte op, talte igår til 27 sek fra jeg trykker tænd, til alle processorne er startet op og tvet tager imod fra fjernbetjening.

Tvet bliver ved med at finde samme HDMI tilslutning, i mit tilfælde min PS3 (strømmen har ikke været slukket)

Og så synes jeg det er dårlig til sport, jeg ser tydelig streger/skygger fra panelet med panorering under fodboldkampe, eller ved lyse scener med ensfarvet baggrund.

Det skal dog siges at tvet har et fantastisk billede, rigtige flotte farver og kontraster. Ambilight er fedt, og fjernbetjeningen er vildt lækker.

Smart tv funktionen er lige så elendig som på alle andre tv :)

Venlig hilsen..