Log ind med sociale netværk
10 jul 2012, 20:44
Jeg kan se på deres side at der står forventet på lager 06-08-12.
Han sagde til mig at tablet bliver sendt for sig selv, som om det er det normale tv vi får sendt, og ikke den bundle.
Hvad sagde han til dig?
Det er da pisse irriterende at skulle vente så længe, jeg har nu købt 9 stk 3d blu ray, og de 2 par Lg briller er også lige modtaget idag.
Han sagde til mig at tablet bliver sendt for sig selv, som om det er det normale tv vi får sendt, og ikke den bundle.
Hvad sagde han til dig?
Det er da pisse irriterende at skulle vente så længe, jeg har nu købt 9 stk 3d blu ray, og de 2 par Lg briller er også lige modtaget idag.
10 jul 2012, 21:56
susperia skrev:Jeg kan se på deres side at der står forventet på lager 06-08-12.Elmutanten sagde, at han vil ringe senest i morgen og fortælle nærmere om leveringen. Mon LG Nordic holder ferielukket?
Hvad sagde han til dig?
12 jul 2012, 09:32
susperia skrev:Har du så hørt fra dem idag? Jeg har ikke hørt noget.Jeg ringede til dem i går, men de kunne stadig intet sige. De lovede at ringe i dag... hvilket de også lovede i går... men ikke gjorde. De siger de venter svar fra leverandøren...
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto