Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af arsenio3d
Er meget interesseret i om man kan bruge Samsungs briller med det her TV...

Har læst et hav af steder at man kan bruge em med Panasonic skærme, men intet om andre mærker..

Hvis I ved noget, må I meget gerne sige til :)
Af Jamic
Hej Arsenio, jeg har bestilt 2 sæt SGS 4100. Jeg regner med at have dem på onsdag, når Tvet kommer, så skal jeg nok skrive om de virker. Er du stadig fuldt ud tilfreds med dit Tv? Hvilken firmware nr. er der på dit tv?
Af arsenio3d
Ok, glæder mig til at høre resultatet.

Har lige opdateret til 03.01.11, og jeg er rigtig glad for fjernsynet. O_O
Af susperia
Jer som også skulle have det i morgen, har i også fået et opkald med at de ikke har fået nok på lager?
De ved ikke hvornår de får flere på lager igen.
Men han sagde der var mange som ikke fik det idag.
Af esbenc
Jeg fik samme opkald i dag. Jeg skulle også have haft leveret imorgen... Gad vide hvornår det kommer på lager.
Af susperia
Jeg kan se på deres side at der står forventet på lager 06-08-12.
Han sagde til mig at tablet bliver sendt for sig selv, som om det er det normale tv vi får sendt, og ikke den bundle.

Hvad sagde han til dig?

Det er da pisse irriterende at skulle vente så længe, jeg har nu købt 9 stk 3d blu ray, og de 2 par Lg briller er også lige modtaget idag.
Af esbenc
susperia skrev:Jeg kan se på deres side at der står forventet på lager 06-08-12.
Han sagde til mig at tablet bliver sendt for sig selv, som om det er det normale tv vi får sendt, og ikke den bundle.

Hvad sagde han til dig?

Det er da pisse irriterende at skulle vente så længe, jeg har nu købt 9 stk 3d blu ray, og de 2 par Lg briller er også lige modtaget idag.
Elmutanten sagde, at han vil ringe senest i morgen og fortælle nærmere om leveringen. Mon LG Nordic holder ferielukket?
Af susperia
Har du så hørt fra dem idag? Jeg har ikke hørt noget.
Af esbenc
susperia skrev:Har du så hørt fra dem idag? Jeg har ikke hørt noget.
Jeg ringede til dem i går, men de kunne stadig intet sige. De lovede at ringe i dag... hvilket de også lovede i går... men ikke gjorde. De siger de venter svar fra leverandøren...
Af Hillig
Jeg har lige fået at vide at mit først kommer den 27.07. Sådan cirka :o)
Øv øv med øv på ;;)
Af susperia
Jeg endte med at skrive til dem igår, og har idag fået svar.

De er gået i restordre fra producenten, og de begynder måske at kunne sende ud igen fra den 26/7. Men de havde ikke fået det bekræftet endnu.
Af susperia
Hov, så ikke du havde nået at skrive.
Jeg skriver lige fra mobilen.
Men det er da godt nok irriterende at vi skal vente så længe.
Af esbenc
Jeg har fået svar fra Elgiganten i dag om at kunne modtage 1. august, og at jeg får svar ultimo juli for nærmere levereing... ikke særlig godt må man sige
Af arsenio3d
Lyder ikke godt med de meldinger I får :o

Så var mine 200kr for hurtig levering alligevel godt givet ud. (jeg ringede også en hulens masse gange til dem, for at rykker på dem)

Men glæd jer, det er dét værd ;)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7