Chaui skrev:PeterD skrev:Det har jeg aldrig konkluderet.....
Det eneste jeg stiller spørgsmål ved er om skærmene er ligeså gode som skærme fra f.eks. japanske producenter...
Hvorfor vælge samme producent igen, når man tydeligvis kan se skærmen har et problem...?
Mon ikke Samsung er helt igennem udemærket, sammenlignet med Sony/Panasonic. Tror trodsalt Samsung har langt større markedsandele end nogle af de japanske producenter. Mit første samsung TV døde efter 1 måned, fik så efter 1 fejl reparation min penge igen, og købte en nyere Samsung model, virke upåklageligt. 
Min klart dyreste bil i reparationer har nu ikke skræmt mig væk fra at eje en bil af samme mærke. Hvad er chancen for at få et mandags produkt 2 gange i træk ?
Markedsandele har intet med kvalitet at gøre, men snarere en god markedsføring ( og til tider på kanten af sandheden ). Som eksempel kan nævnes markedsføringen, da ccfl belysningen blev udskiftet med led i en lcd skærm. Nu tror de fleste, at det er ny teknologi, og det er da ikke en lcd skærm ( det er jo nærmest hvad Samsung har bildt folk ind ). 
Når salget ikke er højt nok, lokkes med gavekort á 1500 kr. hos HiFi Klubben, ved køb af den nye 7 og 8 serie. Der knokles ihærdigt på, at være "enerådende" på markedet. Men lad os håbe det aldrig sker, ville være trist, at skulle være betatester på et Korea tv.
Og nej, Korea tv har ikke samme fejlrate som Japan modeller. Det ses tydeligt på sites som her, at fejlraten fra Korea er højere.