01 jul 2012, 22:25
Features er i min situation unødvendig.
Javist er det "smart" at du kan spille små spil på dit tv, og den kan gå på nettet ja men det er voldsomt svært at skrive på en fjernbetjening hvis ikke det er en af de nye hvor du kan koble din smartphone til.
Selvfølgelig hvis du vil leje film på dit tv, så er smarttv virkelig handy fremfor at kører efter filmene, og ofte er filmene billigere end i blockbuster.
Dog kræver det en god forbindelse at hente filmene med mindre du har masser af tålmodighed.
Personligt, siger jeg nej til smarttv, havde det på min gamle d6755 fra sidste år, men brugte det to gange.
Tænk hellere på billedkvalitet, strømforbrug, design og så 3d evt.
Desuden, jeg bruger min mobil, min pc og min playstation ved tvet så der har jeg min "smart" del i.
Nu nævner du en g30 i 46",
Hvad skal du give for den?
Og er du til plasma eller led billeder? :-)
Har søgt lidt på pricerunner for dig og her er hvad jeg ville overveje til dit beløb.
(husk du kan prismatche i mange butikker landet over hvis du kan vise dem prisen på nettet på en tilsvarende model)
Panasonic ut50 50". Der synes jeg du får tv for pengene til 6400,-
Sony ex72x 46" som ovennævnt, led tv med flot billede og 3d også, en smule smarttv men sonys smarttv del er ikke gjort særlig meget ud af da de fokusere på deres samarbejde med google tv når det kommer, så bliver det pludselig rigtig smart, den koster 5846,-
Toshiba TL868 i 46" også led, flot tv og godt billede (så den i ekspert i fredags) og hvis jeg husker rigtigt så er det passivt 3d den har. Til 6000,- i elgiganten.
Og hvis du kan skrabe 500-1000,- mere sammen, så havde jeg valgt et grundig vision 8 vle8270 i 46" den koster 9000,- i elgiganten men jeg pressede den ned i 7500,- så det kan du også få den til.
Håber det hjalp, bortset fra det så er g30 et udemærket billede til prisen men dog ikke min smag :-)