Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Drunkenbrawl
hmm. bliver sgu lidt nervøs at der ikke er mere check på det med de fragt mænd, ham jeg snakkede med vidste heller ikke det store andet end at der blev kørt ud til mit område efter middag >:<

gad vide om der er blevet keglet pga den store levering over 1 gang ? ;;)

crap.. krydser fingre på at jeg får det idag ellers kan det jo være et der er fejl i something somewhere..

Edit :

:( :( :( tester det med det samme når jeg får det er kigger op på serial.
Forhåbentligt er det begrænset til en enkelt. >.<
Af parasound
hVILKEN SERIE NUMMER SKAL DE HELST HAVDE SÅ MAN IKKE FÅ DE GAMMEL MODELLE LIGESOM FURIOUS JT HAR DESVÆRRE FÅET/KØBT
Af Drunkenbrawl
hmm læste lige nogle andre tråde og folk der har købt i slut dec/start januar har 611 i serial. 3 første, så hvor højt skal vi ha ?
Af DelJuve24
hmm 701 er det ikke den nye model? 7 for 2007 og 01 for januar....altså januar måned i 2007...der er vel ikke kommet nyere?
Af Drunkenbrawl
Har lige fået mit tv nu. men kan først slutte den til når en kammerat kommer og hjælper med at flytte det gamle tunge lort, so om 30-60 min ca.. så kigger jeg lige serial igennem og om den larmer (også i standby) som nogle kan finde på .

Wohoo ^^ hehe..
Af vinkender
DelJuve24 skrev:hmm 701 er det ikke den nye model? 7 for 2007 og 01 for januar....altså januar måned i 2007...der er vel ikke kommet nyere?
Min 37" som jeg fik leveret gennem Geco i sidste uge er 702, som jeg umiddelbart tror er den nyeste produktion. Den brummer ikke...men tror nu heller ikke 37" har haft problemer med dette i ældre udgaver...
Af furious jt
har lige fået svar fra krish av.
model 701 er den nyeste i UK. Mht brummen skal man kontakte sharp dk for at høre hvad der kan være galt og hvad vi gør ved det.

[edit] sharp dk siger at forhandleren skal tage sig af problemet og derefter kontakte sharp hvis de ikke kan finde ud af problemet. Hmm nasty situation !:(

[update]
Nu har jeg lige set beverly hills med kæresten. Ja, beverly hills ;;)

Hverken hun eller jeg lagde mærke til brummen. Kan faktisk kun høre det når jeg skifter kanal. Måske er jeg lidt for følsom :D , kæresten kan ikke høre noget O_O
Senest rettet af furious jt 12 mar 2007, 17:13, rettet i alt 1 gang.
Af flab
ikke noget tv til mig endnu. har snakket IAT i esbjerg, de kan ikke finde nogle tv overhovedet, men de tror det er Brøndby afdeling som står for leveringen. hvad værer er, er at de ikke kan fortælle mig hvor jeg kan afhente det hvis jeg ikke er hjemme når fratmanden kommer, lidt nederen hvis det er Kbh, der er sku langt fra Aalborg...
Af larssoe
furious jt skrev:har lige fået svar fra krish av.
model 701 er den nyeste i UK. Mht brummen skal man kontakte sharp dk for at høre hvad der kan være galt og hvad vi gør ved det.

[edit] sharp dk siger at forhandleren skal tage sig af problemet og derefter kontakte sharp hvis de ikke kan finde ud af problemet. Hmm nasty situation !:(

[update]
Nu har jeg lige set beverly hills med kæresten. Ja, beverly hills ;;)

Hverken hun eller jeg lagde mærke til brummen. Kan faktisk kun høre det når jeg skifter kanal. Måske er jeg lidt for følsom :D , kæresten kan ikke høre noget O_O
Jeg hørte det også tydeligt da jeg sad lige foran fjernsynet for at indstille det, men har ikke lagt mærke til noget efter at jeg kom over i sofaen.
Af dsluserdk
DelJuve24 skrev:hmm 701 er det ikke den nye model? 7 for 2007 og 01 for januar....altså januar måned i 2007...der er vel ikke kommet nyere?

Jeg ikke bestilt via england men mit serie nummer starter med 702 og der spiller bare 500%
Af flydedokken
Tjaa stadig ingen tv her til aalborg centrum.. Har haft skrevet til Krish, og han undersøger ved fragtfirmaet lovede han. Så nu må jeg bare vente og se..
Af flab
Jeg har modtaget et stk. 42" klokken 07:45. var ikke selv hjemme, men kæresten kviterede for det. så du er nok den næste til at få leveret flydedokken.
Af Thor
Fik mit tv i går morges fra Krish. (er på arbejde nu og har ikke tjekket serienummeret, men det er sikkert 701) Satte det op i aftes og konstaterede også denne svagen summen fra tv'et. Dog først da alt andet lyd var væk og jeg gik lige forbi tv'et.
Håber og tror ikke det kommer til at genere mig i det daglige. Men hvis man skulle føle sig generet af det i det daglige, så kan man vel bare slukke på tænd/sluk-knappen øverst oppe på tv'et. Vil i hvert fald ikke karakterisere det som en gene, der er værd at bekoste en afsendelse til og fra Krish AV igen.

Mht serienummer, så anser jeg det for endnu vigtigere at det er tilstrækkelig højt til at der ikke længere er banding issues forbundet med billedet på tv'et. Svag summen kan jeg leve med - eller slukke helt for tv'et når det ikke bruges.

Ellers har jeg hængt min 42XD1E op på et Vogels 6325 vægbeslag med tilt og turn (1600 kr i Elgiganten, men kun 1075,- i shg.dk) og det fungere kanon og løsningen ser pisse godt ud. Ca 10-12 cm afstand til væg, men det er omkostningen ved at have både tilt og turn i beslaget. Hvis man vil have tv'et tættere på væggen 5-7 cm, så skal man også nøjes med et fixed beslag.
Af wejergang
Så fik jeg pakket dyret ud og hængt det op på væget, og fu** det ser godt.

Alle mine forventninger er opfyldt til fulde.
- Billedet er knivskarp med analogt signal.
- Der er ingen hyletoner.
- Der er ingen pixelfejl.
- De lovede kabler var med fra Krish AV.

Det er for FEDT. Jeg poster nogle billeder i aften, når jeg kommer hjem.

Jeg er forelsket (B og hun hedder SHARP
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 33