17 maj 2012, 10:29
thoms skrev:hej med jer - håber i kan hjælpe mig med mine lidt uforstående iagttagelser i elgiganten.Jeg var også i el-giganten fornylig og havde dog kun adgang til alm. tv som kilde, men der kunne jeg ikke få et tilfredsstillende billed på Samsungs top model i LED ved at vælge blandt profilerne på det. LG´erne var lidt bedre men VT50 havde klart det bedste billed omend jeg observeret lidt problemer med panoreringerne men var på et niveau jeg formentlig godt kan leve med - ville dog gerne have set noget fodbold på det da det jo tit er en go "sladrehank" - mangler kun at se Sony' s 2 topmodeller i LED men indtil da har jeg lagt mig fast på VT50
Mit problem er bare når jeg står som i dag i elgiganten og ser dem køre den samme scene fra en demo, så kører det bare mere flydende på ES 8005....![]()
Der kører i elgiganten, sikkert landet over, en demo med nogle højhuse med en masse glasfasader og nogle skibe osv. Når kameraet panorere forbi skibenes master eller flyver lodret ned mens der er fokus på højhusenes ruder, ja så kan jeg bare se at det ikke kører lige så flydende på VT50 som på Samsung (og LGs nye top model)