11 maj 2012, 18:28
Jeg er i en situation hvor jeg skal indkøbe husets næste husalter/fjernsyn. Jeg har sat mig for at det skal være et 55” og være et 2012 model. Prislejet er kr. 15-22.000 og jeg køre med YouSee fællesantenne
Mine ønsker:
Flot billede
Behageligt sort
Virkebart ”smart” funktion
Fremtidssikret (skal være glad for mit køb de næste 5 år)
Bruges til:
Fjernsyn
Et par film om ugen
Smart TV-funktion på sigt
Køre via nyt surround sound og blu-ray
Jeg havde enligt sat mig for at det skulle være et Samsung 6- eller 7-serie (UE55ES6535 eller UE55ES7005), MEN da jeg var i Elgiganten for at sammenligne, faldt mine øjne på det nye LG 55LM760T som jeg synes virkede bedre.
Som ikke-teknikker på fjernsyn er jeg meget i tvivl om hvilket et der er bedst i billedkvalitet og oplevelse kontra pris, når man spørger jer eksperter.
Er der nogen der kan hjælpe men en rådgivning om hvilket af disse fjernsyn jeg skal investere i og evt. hvilken fare?
Jeg har med fornøjelse læst sidens test på LG’et - man kan ikke rigtigt set noget med Samsung og har derfor noget svært ved at sammenligne
Jeg takker for forkant, Per
Mine ønsker:
Flot billede
Behageligt sort
Virkebart ”smart” funktion
Fremtidssikret (skal være glad for mit køb de næste 5 år)
Bruges til:
Fjernsyn
Et par film om ugen
Smart TV-funktion på sigt
Køre via nyt surround sound og blu-ray
Jeg havde enligt sat mig for at det skulle være et Samsung 6- eller 7-serie (UE55ES6535 eller UE55ES7005), MEN da jeg var i Elgiganten for at sammenligne, faldt mine øjne på det nye LG 55LM760T som jeg synes virkede bedre.
Som ikke-teknikker på fjernsyn er jeg meget i tvivl om hvilket et der er bedst i billedkvalitet og oplevelse kontra pris, når man spørger jer eksperter.
Er der nogen der kan hjælpe men en rådgivning om hvilket af disse fjernsyn jeg skal investere i og evt. hvilken fare?
Jeg har med fornøjelse læst sidens test på LG’et - man kan ikke rigtigt set noget med Samsung og har derfor noget svært ved at sammenligne
Jeg takker for forkant, Per