Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dafling
Jeg vil også gerne sige tak til hkima, havde aldrig set dette gode tilbud hvis du ikke havde skrevet om det, modtager mit tv på mandag :)
Af hkima
Velbekomme og tillykke med jeres nye Tv, er dog ked af de ikke kørte tilsvarende tilbud på 50" så havde jeg heller ikke tøvet et sekund med at købe.

Kim
Af flatnesdam
Så kom der en ordrebekræftelse fra Proshop :D
Af Dusty
Så fik jeg min skærm installeret. Når man går fra en 40" til 55 så føles den lige vel stor!!
Har sat den til THX (lys her om dagen), men der skal nogle gode signaler til før den er helt i vinkel. Tror jeg skal vænne mig lidt til størrelsen. Selv DR 1 er ikke super "skarpt".
Troede at det med buzz og blæserstøj var historie på de nye modeller her i 2012 (kan jeg se på de andre sites der har testet den), men de må være blevet immune overfor denne type lyd med al den test de udfører. Man kan tydelig høre blæserne - der er 2 - og for det ikke skal være løgn så var der en skinger lyd i dem begge. Lidt a la buzzing. Men det var lige som om det blev bedre efter en time. Men blæserne kørte hele tiden. Men OK jeg bruger PS3 som BlueRay, og den kan helt sikkert overdøve alt :-)

Nu må vi se om jeg kan leve med den lyd, og det håber jeg. Jeg ser ikke vildt meget TV og film, men er ret vild med CL fodbold, så det ser jeg frem til! Vedr. genskær er jeg positivt overrasket, for min Samsung B755 er som et spejl sammenlignet. Men det generer mig ikke, da jeg aldrig ser TV/film stof midt på dagen som kræver optimale betingelser. Men glæder mig til at se lidt i aften ;-)
Af ridderen
Er satme spænd på at hører om der er lige så mange problemer med 55 vt50 som ved 55 vt30 ang. den risle lyd / buzzing den havde.

men du siger der er 2 blæsere ? den 55 vt30 jeg havde var der 4-5 stykker i, så de har da reduceret det lidt,

er spænd på en anmeldelse fra flatpanels.
Af Jeden
ridderen skrev:er spænd på en anmeldelse fra flatpanels.
Ja du er virkelig ikke ene om det!! Mon ikke snart der rører noget på sig ???
Af ridderen
jo det må vi da håbe,

heh troede jeg skrev på recorder forum :S nå pyt med det...
Af Langvad
Dusty skrev:Så fik jeg min skærm installeret. Når man går fra en 40" til 55 så føles den lige vel stor!!
Har sat den til THX (lys her om dagen), men der skal nogle gode signaler til før den er helt i vinkel. Tror jeg skal vænne mig lidt til størrelsen. Selv DR 1 er ikke super "skarpt".
Troede at det med buzz og blæserstøj var historie på de nye modeller her i 2012 (kan jeg se på de andre sites der har testet den), men de må være blevet immune overfor denne type lyd med al den test de udfører. Man kan tydelig høre blæserne - der er 2 - og for det ikke skal være løgn så var der en skinger lyd i dem begge. Lidt a la buzzing. Men det var lige som om det blev bedre efter en time. Men blæserne kørte hele tiden. Men OK jeg bruger PS3 som BlueRay, og den kan helt sikkert overdøve alt :-)

Nu må vi se om jeg kan leve med den lyd, og det håber jeg. Jeg ser ikke vildt meget TV og film, men er ret vild med CL fodbold, så det ser jeg frem til! Vedr. genskær er jeg positivt overrasket, for min Samsung B755 er som et spejl sammenlignet. Men det generer mig ikke, da jeg aldrig ser TV/film stof midt på dagen som kræver optimale betingelser. Men glæder mig til at se lidt i aften ;-)
Hehe så skulle du prøve fra en 46" til en 70" Sharp. Der er der dælme forskel, men tillykke med din nye skærm:)