Log ind med sociale netværk
03 maj 2012, 18:08
Jeg takker mange gange :-) .. Har netop lige fået den ind af døren..
[img]http://img717.imageshack.us/img717/8213/img2528v.jpg[/img]
[img]http://img717.imageshack.us/img717/8213/img2528v.jpg[/img]
08 maj 2012, 16:15
Så fik jeg min skærm installeret. Når man går fra en 40" til 55 så føles den lige vel stor!!
Har sat den til THX (lys her om dagen), men der skal nogle gode signaler til før den er helt i vinkel. Tror jeg skal vænne mig lidt til størrelsen. Selv DR 1 er ikke super "skarpt".
Troede at det med buzz og blæserstøj var historie på de nye modeller her i 2012 (kan jeg se på de andre sites der har testet den), men de må være blevet immune overfor denne type lyd med al den test de udfører. Man kan tydelig høre blæserne - der er 2 - og for det ikke skal være løgn så var der en skinger lyd i dem begge. Lidt a la buzzing. Men det var lige som om det blev bedre efter en time. Men blæserne kørte hele tiden. Men OK jeg bruger PS3 som BlueRay, og den kan helt sikkert overdøve alt :-)
Nu må vi se om jeg kan leve med den lyd, og det håber jeg. Jeg ser ikke vildt meget TV og film, men er ret vild med CL fodbold, så det ser jeg frem til! Vedr. genskær er jeg positivt overrasket, for min Samsung B755 er som et spejl sammenlignet. Men det generer mig ikke, da jeg aldrig ser TV/film stof midt på dagen som kræver optimale betingelser. Men glæder mig til at se lidt i aften ;-)
Har sat den til THX (lys her om dagen), men der skal nogle gode signaler til før den er helt i vinkel. Tror jeg skal vænne mig lidt til størrelsen. Selv DR 1 er ikke super "skarpt".
Troede at det med buzz og blæserstøj var historie på de nye modeller her i 2012 (kan jeg se på de andre sites der har testet den), men de må være blevet immune overfor denne type lyd med al den test de udfører. Man kan tydelig høre blæserne - der er 2 - og for det ikke skal være løgn så var der en skinger lyd i dem begge. Lidt a la buzzing. Men det var lige som om det blev bedre efter en time. Men blæserne kørte hele tiden. Men OK jeg bruger PS3 som BlueRay, og den kan helt sikkert overdøve alt :-)
Nu må vi se om jeg kan leve med den lyd, og det håber jeg. Jeg ser ikke vildt meget TV og film, men er ret vild med CL fodbold, så det ser jeg frem til! Vedr. genskær er jeg positivt overrasket, for min Samsung B755 er som et spejl sammenlignet. Men det generer mig ikke, da jeg aldrig ser TV/film stof midt på dagen som kræver optimale betingelser. Men glæder mig til at se lidt i aften ;-)
08 maj 2012, 19:02
Er satme spænd på at hører om der er lige så mange problemer med 55 vt50 som ved 55 vt30 ang. den risle lyd / buzzing den havde.
men du siger der er 2 blæsere ? den 55 vt30 jeg havde var der 4-5 stykker i, så de har da reduceret det lidt,
er spænd på en anmeldelse fra flatpanels.
men du siger der er 2 blæsere ? den 55 vt30 jeg havde var der 4-5 stykker i, så de har da reduceret det lidt,
er spænd på en anmeldelse fra flatpanels.
08 maj 2012, 21:59
Dusty skrev:Så fik jeg min skærm installeret. Når man går fra en 40" til 55 så føles den lige vel stor!!Hehe så skulle du prøve fra en 46" til en 70" Sharp. Der er der dælme forskel, men tillykke med din nye skærm:)
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto