04 maj 2012, 11:45
Jeg er på udkig efter en ny skærm og er nu kommet frem til, at det skal være en af disse 2.
Problemet er bare, at jeg ikke kan bestemme mig for hvilken.
Dell'en koster 600 kr. mindre, har et meget flottere design og mulighed for at hæve højden.
Eizo'en har simpelt hen bare bedre billedkvalitet og kvalitet generelt.
Så jeg beder altså jer hjælpe mig med at vælge. Er kvaliteten af Eizo's skærm værd at betale de 600 kr. mere for?
Mht. højden har jeg behov for at hæve skærmen 5-10 cm mere end min nuværende Samsung SyncMaster 226BW, hvilket sikkert nok kunne gøres med en bog.
Jeg skal bruge skærmen til at spille spil som Diablo 3, StarCraft 2 og League of Legends samt at se film, youtube-videoer etc.
Det bliver ikke rigtig til noget FPS længere, ud over til det årlige LAN.
Håber at i kan hjælpe mig med min beslutning!
Mvh. en gammel følger af siden, som har glemt sit brugernavn
Problemet er bare, at jeg ikke kan bestemme mig for hvilken.
Dell'en koster 600 kr. mindre, har et meget flottere design og mulighed for at hæve højden.
Eizo'en har simpelt hen bare bedre billedkvalitet og kvalitet generelt.
Så jeg beder altså jer hjælpe mig med at vælge. Er kvaliteten af Eizo's skærm værd at betale de 600 kr. mere for?
Mht. højden har jeg behov for at hæve skærmen 5-10 cm mere end min nuværende Samsung SyncMaster 226BW, hvilket sikkert nok kunne gøres med en bog.
Jeg skal bruge skærmen til at spille spil som Diablo 3, StarCraft 2 og League of Legends samt at se film, youtube-videoer etc.
Det bliver ikke rigtig til noget FPS længere, ud over til det årlige LAN.
Håber at i kan hjælpe mig med min beslutning!
Mvh. en gammel følger af siden, som har glemt sit brugernavn