nikope skrev:Rart at læse, at der trods alt sker lidt ;-)
Jeg venter stadig spændt på min PS3 voucher.
Min skype-kamera mail kom 5. april... Har dog intet hørt siden :-)
Skal man ringe til frankrig, eller bare vente mon ?...
Niko
Jeg har ikke fortaget mig noget som helst, og jeg tror heller ikke på at det hjælper at ringe til frankrig... som jeg kan forstå, så for i alle det samme at vide alligevel; At man skal vente fordi forespørgsel er stor.
DragonXD skrev:Jeg har ringet til Sonys helpline i Frankrig MANGE gange for at presse dem lidt (de er jo fucking langsomme om at sende tingene af sted). Hvis du bare venter er det jo ikke sikkert der sker noget. Ring og forsikre dig om, at de ikke har glemt dig og at dine ting kommer.
jeg tror dine forventninger til det her, er alt alt for høje, siden du giver dem en sviner i næsten alle dine indlæg. jeg synes ikke du kan være det bekendt. og selvom du har modtaget det hele, så brokker du dig stadig.
Du skal huske på, at det er en "kupon-foretagende". Det er ikke en ordre som du har købt, og hvor du har 14 dages returret, eller 3-5 dages levering.
Jeg fornemmer at du har blandet det sammen med en alm. handel, og derfor har du skruet forventninger op. Det kan måske også forklare at du ringer konstant til frankrig, og spørger om du er blevet glemt(???).
Hvor mange penge har du brugt på at ringe til Frankrig? Måske kan du få det refunderet.