Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af morten.bay
Så er der lidt nyt fra Frankrig. Snakkede med hotline her til morgen, og grunden til de ikke sender vouchers ud i øjeblikket skal findes i, at PS3 er udsolgt i webshoppen i øjeblikket, og de derfor gerne vil vente med bestillingerne. Medarbejderen forsikrede dog om, at den nok skulle komme og sandsynligvis i denne uge. Så må vi se om det også betyder flere PS3 på hjemmesiden.
Af nikope
1000 Tak for det Morten.
Og tak til flatpanels.dk for et forum der virker !

Niko
Af nikope
Det blev så ikke i denne uge :-/
Af DragonXD
morten.bay skrev:@ DragonXD: Jeg har ligesom ligesom dig ikke modtaget Skype mail og PS3 voucher samtidig. Har indtil videre kun modtaget Skype mail (har faktisk fået to med samme afsendelsestidspunkt) Hvad gjorde du for at få voucheren? Skal man kontakte dem eller sender de den bare senere?
Undskylder jeg ikke har svaret før nu. Jeg kan meddele, at i nok skal få svar fra Sony, selvom det føles som om de bare har bailet. Har snakket med franskmændene 2-3 gange efterhånden.

I kan godt forberede jer på et helvede med Sonys transportfirma, TNT. De oplysninger man kan få via. track and trance er sku ikke særlige nøjagtige. Min ps3 skulle dog komme i dag, omsider. Om Skype-kameraet er med, har jeg ingen idé om, men jeg har for længe siden fået en mail om, at jeg har ret til at få et. Så håber lidt på det er med i pakken. Ellers er det fandme dumt. Så skal man vente en milliard år igen på at NÆSTE pakke med kameraet bliver sendt. Men venter spændt på at se resultatet i dag :)
Af MartinM
så fik jeg endelig min PS3 voucher

Date: Thu, 26 Apr 2012 10:41:27 +0200
From: [email protected]
To:
Subject: Sony Tilbud
Af DragonXD
MartinM skrev:så fik jeg endelig min PS3 voucher

Date: Thu, 26 Apr 2012 10:41:27 +0200
From: [email protected]
To:
Subject: Sony Tilbud
Sweet nok;)! kan orientere om, at Skype kamera ikke er med i pakken med PS3'en.... har fået en mail fra Sony, at en ny forsendelse er sendt afsted. Det må være kameraet. Men forsendelsen kan ikke ikke trackes, selvom den blev sendt d. 20/4 :/
Af nikope
Rart at læse, at der trods alt sker lidt ;-)

Jeg venter stadig spændt på min PS3 voucher.
Min skype-kamera mail kom 5. april... Har dog intet hørt siden :-)
Skal man ringe til frankrig, eller bare vente mon ?...

Niko
Af DragonXD
Jeg har ringet til Sonys helpline i Frankrig MANGE gange for at presse dem lidt (de er jo fucking langsomme om at sende tingene af sted). Hvis du bare venter er det jo ikke sikkert der sker noget. Ring og forsikre dig om, at de ikke har glemt dig og at dine ting kommer.
Af kolle
Giv endelig lyd fra jer, når i får nyt at vide fra sony eller endelig har modtaget voucher til ps3.

Jeg venter også spændt på at få min voucher til ps3.

Har ventet i 30 dage nu og kun modtaget bekræftekse på at de på et tidspunkt vil sende mig et skype kamera.
Men har ligesom mange andre ringet til de skide sony franksmænd, som sagde at voucheren til ps3'en ville komme inden for en uge, men nu er der gået 2 og intet sket.

Men giv endelig lyd, fra jer når i får noget nyt at vide eller endelig har modtaget jeres ting....
Af MartinM
nikope skrev:Rart at læse, at der trods alt sker lidt ;-)

Niko
Jeg har ikke fortaget mig noget som helst, og jeg tror heller ikke på at det hjælper at ringe til frankrig... som jeg kan forstå, så for i alle det samme at vide alligevel; At man skal vente fordi forespørgsel er stor.

DragonXD skrev:Jeg har ringet til Sonys helpline i Frankrig MANGE gange for at presse dem lidt (de er jo fucking langsomme om at sende tingene af sted). Hvis du bare venter er det jo ikke sikkert der sker noget. Ring og forsikre dig om, at de ikke har glemt dig og at dine ting kommer.
jeg tror dine forventninger til det her, er alt alt for høje, siden du giver dem en sviner i næsten alle dine indlæg. jeg synes ikke du kan være det bekendt. og selvom du har modtaget det hele, så brokker du dig stadig.

Du skal huske på, at det er en "kupon-foretagende". Det er ikke en ordre som du har købt, og hvor du har 14 dages returret, eller 3-5 dages levering.

Jeg fornemmer at du har blandet det sammen med en alm. handel, og derfor har du skruet forventninger op. Det kan måske også forklare at du ringer konstant til frankrig, og spørger om du er blevet glemt(???).

Hvor mange penge har du brugt på at ringe til Frankrig? Måske kan du få det refunderet.
Af DragonXD
MartinM skrev:

Niko
Jeg har ikke fortaget mig noget som helst, og jeg tror heller ikke på at det hjælper at ringe til frankrig... som jeg kan forstå, så for i alle det samme at vide alligevel; At man skal vente fordi forespørgsel er stor.

DragonXD skrev:Jeg har ringet til Sonys helpline i Frankrig MANGE gange for at presse dem lidt (de er jo fucking langsomme om at sende tingene af sted). Hvis du bare venter er det jo ikke sikkert der sker noget. Ring og forsikre dig om, at de ikke har glemt dig og at dine ting kommer.
jeg tror dine forventninger til det her, er alt alt for høje, siden du giver dem en sviner i næsten alle dine indlæg. jeg synes ikke du kan være det bekendt. og selvom du har modtaget det hele, så brokker du dig stadig.

Du skal huske på, at det er en "kupon-foretagende". Det er ikke en ordre som du har købt, og hvor du har 14 dages returret, eller 3-5 dages levering.

Jeg fornemmer at du har blandet det sammen med en alm. handel, og derfor har du skruet forventninger op. Det kan måske også forklare at du ringer konstant til frankrig, og spørger om du er blevet glemt(???).

Hvor mange penge har du brugt på at ringe til Frankrig? Måske kan du få det refunderet.
Oh snap, chillout homie! Du har vist ikk fattet jeg bare forsøger at "hjælpe" folk herinde? Kupon eller ej, så skal du huske, at der er folk, som udelukkende har købt et Sony tv for at få disse kampagne varer. Vi har fuld ret til at skynde på folk, hvis ikk vi har modtaget vores varer efter, ja 4-5 måneder? Så prøv nu æd en chillpill.
Af MartinM
DragonXD skrev:
MartinM skrev:

Niko

Oh snap, chillout homie! Du har vist ikk fattet jeg bare forsøger at "hjælpe" folk herinde? Kupon eller ej, så skal du huske, at der er folk, som udelukkende har købt et Sony tv for at få disse kampagne varer. Vi har fuld ret til at skynde på folk, hvis ikk vi har modtaget vores varer efter, ja 4-5 måneder? Så prøv nu æd en chillpill.
javist javist...
Jeg morer mig bare over dine indlæg... nedstående er et prag eksempel :D

Skrevet: Ons 07. mar 2012, 22:40
DragonXD skrev:Kan så sige at der i Sony's vilkår og betingelser punkt 14 står, at man skal regne med op til 28 dages behandlingstid, før man modtager kvittering for sine kampagnevare. Går der længere tid end dette, vil de bare forsøge at sende kvittering afsted hurtigst muligt.
Skrevet: Fre 27. apr 2012, 08:29
Af nikope
Godt du morer dig Martin :-)

Jeg synes (som sikkert, flere andre) at Sony godt kunne være lidt mere informativ.
Hvis grunden til forsinkelserne er mangel på varer. Så skriv da lige en mail med opdateret info, eller smid en status på tilbuds-sitet.

Så tak til dem der gider at bruge tiden på at komme igennem til servicenummeret, så vi andre kan følge lidt med i hvad der sker, når nu sony har valgt at være fuldstændig tavse.

Alt det bøvl kunne vel sådan set afværges med en lille info-banner på deres tilbuds website ?

mvh
Nikolai
Af DragonXD
MartinM skrev:
DragonXD skrev:
MartinM skrev: Jeg har ikke fortaget mig noget som helst, og jeg tror heller ikke på at det hjælper at ringe til frankrig... som jeg kan forstå, så for i alle det samme at vide alligevel; At man skal vente fordi forespørgsel er stor.

javist javist...
Jeg morer mig bare over dine indlæg... nedstående er et prag eksempel :D

Skrevet: Ons 07. mar 2012, 22:40
DragonXD skrev:Kan så sige at der i Sony's vilkår og betingelser punkt 14 står, at man skal regne med op til 28 dages behandlingstid, før man modtager kvittering for sine kampagnevare. Går der længere tid end dette, vil de bare forsøge at sende kvittering afsted hurtigst muligt.
Skrevet: Fre 27. apr 2012, 08:29
Jaah hold da kæft du sjov mann. Måske skulle du prøve komme med noget brugbart til dette forum.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8