Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Andyboy
@Leff - Viaplay er ikke fremragende i almindelig "SD" kvalitet - men udemærket i HD. Du kan evt. læse min anmeldelse af viaplay - og tjek evt. andres feedback på eks. trustpilot.
lgowner skrev:Så er der måske lys forude for LG ejere, som har euro TV modeller (eller adgang til service menu)..

UK har fået Netflix, så det vil nok betyde inden for kort tid at firmware får smart premium app til netflix for UK, og det vil så hjælpe os med unblock og adgang dertil. det er testet at UK netflix virker igennem unblock også. så det er nok bare at vente på en firmware eller smart apps update.
Det kunne være blæret, hvis LG's UK firmware kommer med Netflix. Så skal jeg have ændret mit danske TV til UK, så man både kan se Netflix og BBC iPlayer :)
Af Chefen2012
Dahm skrev:Jeg bruger Netflix og Unblock på alle mine enheder. Iphone, ipad, imac, apple tv2, ps3 og mit Sony HX920. Og det virker fint alle steder.

Dog kan jeg ikke få subtitles på Sony TV'et., er der nogen der har tekster på deres Sony TV og Netflix. Jeg ved godt det kun er muligt med engelske tekster og det ikke er alle film der har. Men på TV'et er der overhovedet ingen tekster.
Skal det forstås sådan at du har tekster på netflix på din apple tv2 ?

For jeg kan ikke få dem frem på min... evt et trick til hvorledes det kan lade sig gøre :)
Af Perfektionisten
Hvad hvis jeg sætter mit tv op til det og kan bruge netflix. Vil jeg så ikke miste de danske ting som viaplay etc?
Af Dahm
Chefen2012 skrev:
Dahm skrev:Jeg bruger Netflix og Unblock på alle mine enheder. Iphone, ipad, imac, apple tv2, ps3 og mit Sony HX920. Og det virker fint alle steder.

Dog kan jeg ikke få subtitles på Sony TV'et., er der nogen der har tekster på deres Sony TV og Netflix. Jeg ved godt det kun er muligt med engelske tekster og det ikke er alle film der har. Men på TV'et er der overhovedet ingen tekster.
Skal det forstås sådan at du har tekster på netflix på din apple tv2 ?

For jeg kan ikke få dem frem på min... evt et trick til hvorledes det kan lade sig gøre :)
Under indstillinger vælger du "Lyd og Video", her er der et punkt der hedder "undertekster". Den sættes til "Engelsk". Nede under "undertekster" sætter du "ClosedCaption" til "Til".

Så er er der engelske undertekster på de netflix film der har det.
Af Spendedersen
Jeg har et sony hx823, men kan simpelthen ikke finde du af hvordan jeg får app'en downloadet.

Jeg HAR ændret DNS-adresserne og oprettet mig som bruger på Netflix.

Er der nogen der kan give mig en hjælpende hånd til hvordan jeg får app'en hentet?
Af lgowner
Jeg faldt over nogle historier at Samsung UK TV har fået Netflix app akitveret i listen? måske hjælper det dem som har problemer med at få netflix app til at virke? og så får man vel BBC iPlayer oveni?
Af kristiansj
Hvordan betaler I til netflix? Umiddelbart strander jeg ved ikke at have et amerikansk kreditkort...
Er det kun via gavekort det er muligt efterhånden? Synes heller ikke paypal var en mulighed længere - der går det også galt med nationaliteten....
Af DragonXD
Hej Rasmus og andre eksperter

Jeg har netop sat min Boxee Box op til Netflix via. guiden. Men når jeg starter Netflix får jeg beskeden:
"Unable to connect to Netflix. Please try again or visit: www.netflix.com/tvhelp"

Hvad gør jeg galt? Guiden er fulgt til punkt og prikke.
Af lgowner
kristiansj skrev:Hvordan betaler I til netflix? Umiddelbart strander jeg ved ikke at have et amerikansk kreditkort...
Er det kun via gavekort det er muligt efterhånden? Synes heller ikke paypal var en mulighed længere - der går det også galt med nationaliteten....
jeg mener netflix afviger fra vudu oprettelse, ved at du kan indtaste en adressse som er i USA på netflix, og betale senere.
hvor Vudu kræver adresse matcher dit kredit og denne skal være med US postnummer.

så derfor bør netflix fungere fint for dig, hvis du starter med at oprette en konto hos dem, og betaler så senere med dansk kort uden at der står denne skal matches op imod dine konto informationer, så er der intet bedrag i dette.
Af DragonXD
lgowner skrev:
kristiansj skrev:Hvordan betaler I til netflix? Umiddelbart strander jeg ved ikke at have et amerikansk kreditkort...
jeg mener netflix afviger fra vudu oprettelse, ved at du kan indtaste en adressse som er i USA på netflix, og betale senere.
hvor Vudu kræver adresse matcher dit kredit og denne skal være med US postnummer.

så derfor bør netflix fungere fint for dig, hvis du starter med at oprette en konto hos dem, og betaler så senere med dansk kort uden at der står denne skal matches op imod dine konto informationer, så er der intet bedrag i dette.
Lige et hurtigt spørgsmål. Jeg har lige opsagt min account hos Netflix, som jeg oprettede her for tre dage siden, altså d. 8 april. Jeg oprettede bare for at prøve deres gratis trial. Alligevel har de alligevel lige charged mig for 8 dollars?! hva sker der?? vil bare ud af lortet igen..
Af lgowner
DragonXD skrev:Lige et hurtigt spørgsmål. Jeg har lige opsagt min account hos Netflix, som jeg oprettede her for tre dage siden, altså d. 8 april. Jeg oprettede bare for at prøve deres gratis trial. Alligevel har de alligevel lige charged mig for 8 dollars?! hva sker der?? vil bare ud af lortet igen..
arbejder desværre ikke hos netflix, du må skrive til dem, eller også checke deres side omkring lukning af konto.
Af Jarnel
Hejsa!

Jeg har med success fået netflix til at virke upåklageligt på min sony nx710. Jeg har for nylig anskaffet mig en sony nx800, som jeg troede kørte på helt samme software. Dog kan jeg ikke få de amerikanske apps frem når jeg har ændret DNS, som Unblock-us beskriver. Jeg kan ikke helt finde ud af hvorfor den ikke vil gøre ligesom min nx710. Den kan sagtens finde de danske apps, men den finder ingen når jeg ændrer DNS, selvom den siger den siger forbindelsen er ok.

Nogen der har en ide om hvorfor lige det tv ikke vil virke? Og er det måske en mulighed at opdatere med en amerikansk firmware? Ved bare ikke hvilken konsekvens dette ville have.

Håber der er en af jer der kan hjælpe mig.
Af lgowner
Jarnel skrev: Nogen der har en ide om hvorfor lige det tv ikke vil virke? Og er det måske en mulighed at opdatere med en amerikansk firmware? Ved bare ikke hvilken konsekvens dette ville have.
det burde ikke være muligt. og slet ikke tænkeligt det vil virke, da usa bruger ATSC tunere, som er digital tuner type brugt i usa. så vil din usa firmware sikkert ingen understøttelse have for europæiske, og dermed tænder tv ikke mere.

det kan kun gå en vej og det er den forkerte her tror jeg.
(sådan er det på USA firmware til LG euro tv)
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 16