Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af RapoxD
Nå drenge....
Har gået noget tid og tænkt over det, da jeg godt nok syntes det var mange penge for et tv.
Men har ikke kunne få det ud af hovedet de sidste små 2 uger, så nu endte jeg sq med at ligge en ordre hos Wupti på et PS64D8005 :D :O

Måtte slippe 500 kr xtra pga. min betænkningstid (De har åbenbart sat det lidt op, og ringede endda for at høre om man måske kunne lokke 500 rabat ud af dem med nej :b )
Men hvad gør 500 kr fra eller til også oppe i den pris størrelse? :b

Så nu bliver det gamle Samsung 40" sq skiftet ud tirsdag eller onsdag i næste uge :D

Så nu kommer tillægs spørgsmålene lige ;)

Hvad kan i anbefale af vægbeslag da det jo skal op og hænge, og nogen der har et link eller lign. til en side med gode indstillinger til det? (:

På forhånd tak, fra den lille dreng der ikke kan få det store smil tørret af ansigtet ;D
Af LeVelsBech
RapoxD skrev:Nå drenge....
Har gået noget tid og tænkt over det, da jeg godt nok syntes det var mange penge for et tv.
Men har ikke kunne få det ud af hovedet de sidste små 2 uger, så nu endte jeg sq med at ligge en ordre hos Wupti på et PS64D8005 :D :O

Måtte slippe 500 kr xtra pga. min betænkningstid (De har åbenbart sat det lidt op, og ringede endda for at høre om man måske kunne lokke 500 rabat ud af dem med nej :b )
Men hvad gør 500 kr fra eller til også oppe i den pris størrelse? :b

Så nu bliver det gamle Samsung 40" sq skiftet ud tirsdag eller onsdag i næste uge :D

Så nu kommer tillægs spørgsmålene lige ;)

Hvad kan i anbefale af vægbeslag da det jo skal op og hænge, og nogen der har et link eller lign. til en side med gode indstillinger til det? (:

På forhånd tak, fra den lille dreng der ikke kan få det store smil tørret af ansigtet ;D
Hej.

Har også lige bestilt (og modtaget) såen en sjover :)

Jeg har hængt det op med Samsung ultra slim beslag og det spiller altså fint. Prisen er lidt hamper (999,-) men det er let at montere og hænger super.

Rigtig fin skærm - en smule buzzing, men ikke noget som generer med lidt lyd på.
Af Brian GT
Tillykke 👍
Samsungs originale slim ophæng og de indstilinger fra kalibreringstråden så du godt igang 😊
Af RapoxD
Okay har nu haft en dag til at lege med det nye vidunder, og damn det lækkert :D
Men har dog lige nogle spørgsmål nu (:

Har siddet hele dagen og en ven var også forbi og se tv'et, men ingen af os kan finde hvor man kan sætte kanalerne i orden :/ ?

Når jeg trykker på guide knappen på remote'en burde der så ikke være et lille billede oppe til venstre mer det program jeg var ved at se? Der kommer bare sådan et tænke ikon :/

Og hvor let er det at komme til at sætte kabler bag i tv'et når man får det hængt op på Samsung slim ophæng?

Og andre der oplever problemer med iPad app'en til at styre tv'et?
Første gang jeg startede den virkede det fint, men efter jeg har haft den lukket får jeg network connection failure, ca 2 sek efter jeg connecter til mit tv..
Virker fint fra min iPhone :/

Tror det var det lige i første omgang, men der kommer nok mere :b
Af Holm86
Har også bestilt en PS64 fra wupti nu :) Den skulle nok komme i løbet af idag. Er godt nok spændt.

Håber ikke der er nogen fejl på det :( Men det tror jeg nu heller ikke :)

Angående det med produktions tidspunkt der blev nævt tidligere i tråden. Hvad er et godt og hvad er et dårligt produktions tidspunkt hvis man kan sige det sådan? Der må jo være en dato hvor TV'et er blevet opdateret siden datoen har nogen relevans overhovede???
Af Holm86
Nu er det kommet :P Har kun lige åbnet boksen. Der er en touch fjernbetjening med. Troede kun man fik den sort med gumme knapper med til denne model.

Og den er fra December 2011. Er det godt eller skidt?
Af Zangger
Jeg melder mig lige i koret med dem der har købt dette tv. Mit ankom i mandags, men pga mit arbejde er jeg først hjemme i aften. Jeg er sq spændt på at få det pakket ud og smidt op på vægen.

Har i kalibreret det med nye indstillinger eller venter i til det har nogle timer på bagen?
Af Dennishoeg
Jeg kan kun anbefale dig at vente et stykke tid. Også købe et 50vt50 fra Panasonic.
Af Brian GT
Dennishoeg skrev:Jeg kan kun anbefale dig at vente et stykke tid. Også købe et 50vt50 fra Panasonic.
Lidt sent at vente !
Trådstarter har handlet !
Af THM
og hvis man gerne vil ha et 64" er der jo ikke meget fidus i at vente og så købe et 50" ;)
Af PhDream
...og slet ikke at vente på et 50", der vil være en del dyrere end dette 64", som tråden drejer sig om.

Man mister altså både i størrelsen og pengepungen.

Typisk for en forhandler, at prøve at sælge sit eget mærke, selv om det absolut ikke passer til køberens ønsker. !:(
Af diavolo
Fik også købt PS64D8005 fra Wupti i sidste uge. Det var dog ikke med touch fjernbetjening, men med alufjernbetjeningen som også medfølger deres LED topmodel.
Kan høre en noget buzz fra 3-4 meters afstand, hvis der ellers er helt stille. Men regner ikke med at der er nogle af dem som er helt lydløse.

Kører break-in med rulleren lige nu og har været inde og slå auto-sluk og pauseskærm fra, så det kan køre i mere end 4 timer ad gangen.

Er der andre som har fået touch fjernbetjeningen? Er den at foretrække? Tror jeg holder mig til den alm...
Af Dennishoeg
Trådstarter skrev over 46" - Derfor var 50" nærliggende.
Havde ikke set der var flere sider. Jeg har først lige oprettet en bruger herinde. Så du må da meget undskylde.

Hvad angår typisk forhandler. Så får jeg jo intet for at anbefale Panasonic på nettet. Vi har ingen e-shop. Og det er de færeste herinde, der tager turen ud til en forhandler. I køber jo alligevel på nettet. A hvad jeg kan læse mig frem til i div forum emner.

Han skrev at det skulle være bedre end hans venners tv - Og det var derfor igen nærliggende at anbefale et 50vt50. Så overgår d8005 på mangen niveauer.