28 mar 2012, 08:48
Jeg har nu i et godt stykke tid kigget i fladskærmsjunglen, og lige så snart, jeg bliver hooked på et TV, så går der ikke længe, før jeg finder et andet, der lyder lidt mere interessant. Kort sagt, jeg har svært ved at se, hvilket TV jeg skal købe.
Det er ikke afgørende, om TV'et er LCD, LED eller Plasma, så længe billedkvaliteten er god.
Prisen på fjernsynet skal helst ligge mellem 3000 og 5000 kroner, og skærmstørrelsen skal helst være omkring "40 (men mellem "32 og "42) er fint.
3D er ikke afgørende - det er fint, hvis TV'et har 3D, men det er absolut ikke et must.
Det er ligegyldigt, om det er et SMART-TV.
TV'et skal bruges i stuen til fjernsyns- og filmkiggeri. Dog skal det også bruges til PS3 en gang i mellem.
Hvor opmærksom skal jeg være på dets opdateringsfrekvens i dette henseende?
Jeg har umiddelbart kigget på følgende. Hvad siger I til dem?
Samsung UE40D6200
Sony KDL-40EX521
Philips 40PFL5606H
Panasonic TX-PF42G30
Philips 42PFL7406H
Jeg håber, I kan hjælpe. Andre foreslag er selvfølgelig velkomne!
Det er ikke afgørende, om TV'et er LCD, LED eller Plasma, så længe billedkvaliteten er god.
Prisen på fjernsynet skal helst ligge mellem 3000 og 5000 kroner, og skærmstørrelsen skal helst være omkring "40 (men mellem "32 og "42) er fint.
3D er ikke afgørende - det er fint, hvis TV'et har 3D, men det er absolut ikke et must.
Det er ligegyldigt, om det er et SMART-TV.
TV'et skal bruges i stuen til fjernsyns- og filmkiggeri. Dog skal det også bruges til PS3 en gang i mellem.
Hvor opmærksom skal jeg være på dets opdateringsfrekvens i dette henseende?
Jeg har umiddelbart kigget på følgende. Hvad siger I til dem?
Samsung UE40D6200
Sony KDL-40EX521
Philips 40PFL5606H
Panasonic TX-PF42G30
Philips 42PFL7406H
Jeg håber, I kan hjælpe. Andre foreslag er selvfølgelig velkomne!