17 mar 2012, 22:35
Hey
Står og overvejer at skifte mit gamle Samsung tv ud med noget nyt, og i kender historien, det skal jo helst være bedre end vennernes :b
Og da jeg slet ikke er inde i tv markedet spørger jeg nu jer til råds
Har pt. et ældre Samsung 40" Tror det er en 6 serie fra den serie med den røde kant i top og bund.
Sådan set et udemærket tv, men der er ting der generer mig ved det, og så er det ved at være for småt
Den ting der irriterer mig allermest er når jeg skal skifte source på det. Skal man fra fx. HDMI 2 til 1, skal man igennem ALLE sources, i stedet for at den bare lige popper op med en menu hvor jeg kan vælge hurtigt.
Derudover er der lidt andre små ting.
Flere af vennerne har fået investeret i et Samsung UE46D8005, så det er standarden :b
Lidt af de krav jeg har er:
- Min. 46"
- Så tynd kant som muligt
- Ikke alle muligt smarte knapper, lamper, lys osv. på forsiden
- Lyd delen er ikke så vigtig, da jeg tænker der skal et surround sæt til det.
- Det behøves ikke være et smart tv, da jeg nok alligevel ikke gider sidde på mit tv og surfe youtube, fb osv.
- Det skal op og hænge, så om foden er pæn eller ej, gør ikke noget.
- Kunne godt tænke mig ambilight, men så skal det vel være et Philips right? (Ikke at det gør noget)
- Min. 3 HDMI indgange
Prisleje mæssigt tænker jeg ikke vi skal over de 15 ca.
Håber jeg fik det hele med, ellers må i jo spørge hvis jeg skal oplyse flere/andre krav eller noget :b
Står og overvejer at skifte mit gamle Samsung tv ud med noget nyt, og i kender historien, det skal jo helst være bedre end vennernes :b
Og da jeg slet ikke er inde i tv markedet spørger jeg nu jer til råds
Har pt. et ældre Samsung 40" Tror det er en 6 serie fra den serie med den røde kant i top og bund.
Sådan set et udemærket tv, men der er ting der generer mig ved det, og så er det ved at være for småt
Derudover er der lidt andre små ting.
Flere af vennerne har fået investeret i et Samsung UE46D8005, så det er standarden :b
Lidt af de krav jeg har er:
- Min. 46"
- Så tynd kant som muligt
- Ikke alle muligt smarte knapper, lamper, lys osv. på forsiden
- Lyd delen er ikke så vigtig, da jeg tænker der skal et surround sæt til det.
- Det behøves ikke være et smart tv, da jeg nok alligevel ikke gider sidde på mit tv og surfe youtube, fb osv.
- Det skal op og hænge, så om foden er pæn eller ej, gør ikke noget.
- Kunne godt tænke mig ambilight, men så skal det vel være et Philips right? (Ikke at det gør noget)
- Min. 3 HDMI indgange
Prisleje mæssigt tænker jeg ikke vi skal over de 15 ca.
Håber jeg fik det hele med, ellers må i jo spørge hvis jeg skal oplyse flere/andre krav eller noget :b