Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af larssoe
Drunkenbrawl skrev:så har man en grim død pixel, så skal den til england..
En enkelt død pixel kan/skal man nok leve med. Der er jo heldigvis også nok at tage af ;)
Af furious jt
hwhdk skrev:Dyret er ankommet i dag kl. 8.30, under 4 døgn efter at jeg bestilte, imponerende!
heldige sv.. ::l

Glæder os til at høre om dyret.
:)
Af Drunkenbrawl
svar fra sharp :

Hej Morten

Sharp udfører service på produkter købt i EU, inden for de første 12 mdr. efter købet. Men hvis det viser sig, at service på produktet ikke kan svarer sig, og skal ombyttes/krediteres, skal produktet sendes retur og krediteres af sælgeren, for køber egen regning. (gbp £ 165,- = ca. 1900 dkr.)

I perioden 12-24 mdr. skal produktet altid til service i det land det er købt, det skal sendes for køber egen regning. (gbp £ 165,- = ca. 1900 dkr.)

OG

Hej igen Morten

Pixel fejl, skal retur til England.
Mht. til mindre fejl, så er det fejl som tekinkkerne i DK, ikke kender.
Så modtager de dit tv, som er købt i England, med en fejl de ikke har set før, skal det retur til England.

Jeg kan kun fraråde, at købe dyr elektronik i udlandet, også selv om det er Sharp produkter.

lidt stof til eftertanke..

og btw. køber man et 46# dyrt tv skal det sgu også være perfekt. ville hade en pixelfejl over alt på jorden!!!
Af furious jt
hmm det bliver sq en dyr omgang hvis der er fejl på lortet..

Så må vi jo gå sammen hvis der er flere der oplever fejl, så kan det være vi kan spare lidt på fragten :D
Af larssoe
Drunkenbrawl skrev: ville hade en pixelfejl over alt på jorden!!!
Så kan jeg slet ikke forstå at du tør købe i England...

PS: Pixelfejl skal så vidt jeg har forstået være ret grumme (mange i samme område) for det kan ses når du sidder 3 meter væk) hvad du nok gør hvis du har købt et 46".

Ingen LCD-fjernsyn på markedet er perfekte, så det håber jeg ikke er et ultimativt krav...
Af Larspost
Hej furious jt

Må nok skuffe dig... fragtmanden kører ikke gods ud lørdag :(
Af furious jt
Larspost skrev:Hej furious jt

Må nok skuffe dig... fragtmanden kører ikke gods ud lørdag :(
WHAAAT :((

Nå men så må jeg tage en ferie dag mandag og tirsdag for at være hjemme når fragtmanden kommer..

Hvad gør man egentlig hvis man ikke er hjemme?
Af hwhdk
Har nu pakket dyret ud. Jeg fik også leveret et pc. kabel i stedet for det europæisk strømkabel. ( men kun en detalje)
Alt synes foreløbig at virke fint. Har kun analogt signal via stofa, men de fleste kanaler står knivskarpt, men har alligevel bestil det digitale spejl.
Af gclem
Bestilte 1x37XD1E + 1x46XD1E hos Krish AV i tirsdags. På lastbil i torsdags. Ankom på en palle v. frokost tid. Begge kasser ser uskadte ud. Hjem og sætte strøm til :o) Umiddelbart har der absolut intet være at udsætte på Krish AV.
Af flydedokken
Hvor tydelig er en enkelt pixelfejl? Er det noget som man kan leve med eller ?
Af flab
jeg kunne også godt tænke mig at vide hvor det skal hentes hvis man ikke er hjemme når tv'et ankommer, nogen der ved det?
Af leonm
lyder godt nok spændende med dem der har fået deres tv :)
Er der ikke nogen der har et godt råd til hvilket vægbeslag man sku' vælge, men eller uden svingarm? (please) :p
Af Drunkenbrawl
Flab :
hi mort - will be with you within 7 working days - agent will contact you within 24 hrs of delivery -

så de kontakter dig inden ffor 24 timer når det er, og så er det vel bare om at være hjemme :D.. ved mindre jeg har misforstået noget ;;) hehe

PLZ PLZ PLZ ingen PIXELFEJL!!!
Gad vide om jeg kan kyle mit gamle tv på gulvet og lade Elgiganten gii mig et nyt 8) hmmm.. må lige læse den forsikrings police igen hehe :) købte for 1,5 år siden et 6000kroners tv. fylder bare for meget til jeg gider glo på det hehe og med 3 eller 5 års forsikring :D

nogle som ved hvor godt et pc signal man kan smide over på de tv her ? er dte til at spille pc på og rent faktisk kunne læse teksterne samtidig ?
Af ttkthomsen
Er der nogen der har set sharpen i en butik her på sjælland. Mit tv er desværre/heldigvis lige stået af og det kunne være meget rart lige at se det live inden man bestiller (mest for hjemmestyrets skyld :s )

MVH
ttkthomsen
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 33