Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af xcardman
PhDream skrev:Jeg vil nu hellere takke Otto, for at han, som professionel, fandt tid og kræfter til denne tråd.

Derudover så håber jeg, at nogle af de ovenstående roser er ironi. Jeg kan ikke se nogle brugbare input fra den nævnte bruger, med mindre man mener, at det at lege Rasmus Modsat er brugbart.
kan kun være helt enig
man kan ikke diskutere om billedekvalitet og tænk
når ingen kender deres metoder
ud over det er et panel som sidder og vurdere udfra hvad de synes er bedst

*indhold slettet af moderator*
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Helmuth skrev:
lennon skrev:Hvis ikke jeg var det før, så er jeg nu overbevist om at billedkvaltet som udgangspunkt IKKE er en smagssag, - og at TÆNK´s tilgang til test mildt sagt er mangelfuld .
Og du har læst Rasmus Partsch'ners begrundelse og baggrund for testmetode, på side 3?
Det er vel netop på grund af denne beretning, at man som entusiast ikke kan bifalde deres test. Men den er vist vendt flere gange nu og pladen kører blot i samme rille om og om igen.
Af Helmuth
xcardman skrev:*indhold slettet af moderator*
forstå ikke man læser på et forum, som man finder ubrugeligt
*indhold slettet af moderator*
Jeg finder bestemt flatpanels.dk meget anvendeligt. Og skønt med forskellige holdninger og vinkler på hvad et godt TV er.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det her bliver så sidste offentlige advarsel: hold tonen sober eller find jer et andet forum at lege i. I kan nok diskutere holdninger uden at skulle kaste mudder efter hinanden.
Af T_skaaning
PHdream,* ...* drop din personlige hetz på et TV-forum, * ... *

* ... * = Personlige tilråb er fjernet af moderator
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Når jeg nu skriver, at tonen skal holdes sober, tror du så ikke det gælder dig også?

Jeg har fået nok af at moderere den her tråd, så den lukkes hermed. Det er lidt en skam for debatten kunne have været god (om end den efterhånden er løbet lidt af sporet).

De personer, der kan se, at jeg har fjernet stødeligt materiale fra deres indlæg kan jo overveje hvordan de fører sig frem i fremtiden. For enkelte af jer er det desværre ikke første gang jeg har måttet moderere, så tag nu og tæl til 10 når I svarer på tråde om emner I føler stærkt for.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg beklager, at jeg ikke fik deltaget aktivt i denne debat, idet der blev talt en del om vores testmetoder og kriterier - og her skal jeg naturligvis på banen, da det er mig som er ansvarlig for disse. Jeg beklager også, at jeg dermed må ligge et indlæg efter tråden er låst, så jeg har derfor valgt at give mit besyv i en ny debattråd her:
http://flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?p=160389

Lad mig understrege, at dette ikke nødvendigvis skal ses en fortsættelse af den tidligere debat, og hvis den fortsætter i samme rille, bliver den nye tråd også lukket. Men der er indtil videre åbent for alle, der skulle have en mening :-)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11