lgowner skrev:læser du udenlandske forums, så er der mange samsung plasma ejere som køber et LG , da de blev skuffet over diverse problemer med dem..
Yderligere kan du søge på google og få et generelt overblik over brokhovederne, der er 2.6mil hits på "+lg +plasma +problem" og hele 6.9Mil hits på "+samsung +plasma +problem".. og samsung sælger altså ikke 3x mere plasma skærme end LG.. de lå i 2010 på en 38/33 fordeling(resten var panasonic), og i 2011 så er der en lille stigning til samsungs fordel.. så samsung ifølge google har altså mere dårlig omtale når vi taler om "problem" i indlæg.
det er en fair indikator , og nu mindre hits, nu mindre omtale sålænge salget er på plads altså..
sidst,
dermed ikke sagt at den model du kikker på er perfekt, flatpanels har vist omtalt den og mente 2010 modellen var bedre 
Jeg ved ikke hvor jeg skal starte...
For det første: det var noget af en påstand, du kommer med (den jeg har markeret med fed). Jeg er selv flittig bruger af udenlandske fora og ikke én gang er jeg stødt på nogen, der køber LG plasma pga. dårlige erfaringer med Samsung. Hvis folk opgiver Samsung, køber de Panasonic plasma eller LED.
For det andet, er dine "tal" forkerte. Når jeg laver den samme søgning som du gør, får jeg andre tal, hhv. lavere for Samsung og højere for LG. Uanset hvad, er en Google søgning ikke en indikator for hvor store problemer der er med et givent produkt, men hvor mange gange problemet omtales, dvs. at det kan være en lille skare af mennesker, som skaber stor ståhej.
Hvor mange plasma har du selv prøvet og har erfaring med?
I 2011 tests vinder Samsung plasma altid over LG, nogle gange endda over Panasonic.
Sidste punkt: du kalder dig selv "lgowner". Det virker helt klart som om LG owner dig.